0
Dmies ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
millipeliä =) arvioisin pari desiä ? alle 6 litraa kokonaisuudessaan kun ei enempää ollutkaan ja hiukan sentään jäikin ja 5,8 vissiinkin tilavuus ,tosin kaikkihan ei ikinä ulos tulekkaan ...Vituttaa vaan itteä
Allekirjoituksen mukaisen tomatti seiskakymppisen venttiilipesän hintaa metästellään..
Onko tietoa tun d5252t:n suuttimien varaosanumerosta?
ei ilmeisesti hirveän vakavaa mutta itseä kuitenki harmittaa ELIöljyä hitusen yli mittatikun ylärajan , ei aiheuta toimenpiteitä , vapari 2,4 ...
Omasta mielestä kun service valo palaa niin silloin se on aktiivinen jolloin tuo kuittaus sammuttaa sen.Nyt kun menee kuittamaan epäilen että se huoltolaskuri ei nollaanu.Noita muita automalleja jossa on se jakarin kuva näytössä ja kilometrit paljon aikaan huoltoon noita voi kuitatailla.
Venttiilipesä? Siis automaattilaatikon valve body?
Pullaposkinen v70.. mää luulin että niissä on samat.Edit. Mitä mää päättelen siitä runkonumerosta?
Niin, vaihteiston venttiilipesää
volvo 440 -95 outoa nakutusta pellin alla ja kiihdytettäessä kuulostaa niinku vedettäs kettinkiä peltipintaa pitkin mistähän moiset äänet vois lähtiä ja kiihtyvyys on mun miälestä heikompaa kun ennen ja epätasanen tyhjäkäynti (viisari pysyy tonnin paikkeilla ja välis nykii alaspäin mutta ei sammu) niin ja jos pysähdyn äkkiä niin useimmiten sammuu tai meinaa sammua...
D5 kone vm.2008 XC70IIIHeitti ajossa tänään moottori vaati huollon. Tästä viisastuneena katsoin öljyn tasopintaa ja korkealla näytti olevan. Imin öljyä 0.5L näin aluksi pois, mutta ilmoitus ei hävinnyt. Eli tarvitseeko käydä nollaamassa testerillä vai lähteekö ajamalla? Olettaen tietty, että vika on tuossa öljyn määrässä.