Apuva

Elikkä ohjaustehostimen kanssa äherretty nyt ja pieniä vastoin käymisiäkin on tullut. Vanha ohjaushärdelli lähti hyvin poies, mutta nyt on vähän ongelmaa tuon ohjaustehostimellisen kanssa. Käynpäs nyt läpi mitä ollaapi tehty:
1. vanhat ohjaushärpäkkeet kuuseen.
2. uutteen ohjausalahärdelliin(mikä nimi???) laitetaan ohjausakseli kiinni niin, että kuvassa näkyvä hahlo:

osuu sopivasti tuuvin kanssa hyvin.
3. Sitten käännellään niin että on "renkaat suorassa" ja aletaan nostelee paikalleen.
4. ohjausakselin kiinnitys rattiakseliin: ONGELMA rattiakselissa on tällainen lovi:

ja siis kun laittaa ohjausakselin kiinni niin ei mene kohdakkain ruuvin paikka ja tuo lovi. Ratti on siis suorassa.
Miten tässä pitäis toimia? Nyt saa alkaa neuvomaan ihan kädestä pitäen, että missä järjestyksessä pitäisi kasailla jne. Tämä kasaus järjestys tuntui itsestä oikealta, mutta ei sitä ehkä ole.
Tuli muuten ratkaistua virranjakaan kiinni ottaminenkin tulee alempiin pultin paikkoihin ilmeisesti kiinni
. Niihin se ainakin sopi paremmin ja siis tuossa mihin aikasemmin yritin niin pultin paikat ei meinanneet sopia millään.