sähköliittimen pitäisi olla samassa osassa kiinni. Kyseinen osa on map-anturi ja ostettava kokonaan uusi. Saa tarvikkeena joistain paikoista, hinta ollut 70e. Osa on gm:n tekemä ja löytyy 230f moottorista bendixin ohjauksella. Ota kiinnikkeestä irti ja katso kenen tekemä se on ja mikä numerosarja siinä on? Ps. Kuva ois kiva, ilman peltikoteloa jos se ei ole kiinni siinä. 
Tässä erittäin huonolaatuisia kännykuvia:
Tuossa tuo sytytys-yksikön kyljessä oleva alipainekalvo, map?

Ja tuossa keskellä kuvaa paikka, minne kohti kaasutinta letku menee:

Jos tuo tosiaan on 70€, niin ennemmin sen summan laittaa säästöön (tarkoitus päivittää 2.3 ruiskuksi, kunhan sopiva luovuttaja löytyy) ja hankkii tuohon letkuun biltemasta takaiskuventtiilin, jotta kalvolla pysyy jatkuvasti alipaine. Tällöin ennakko on kuulemma noin 10, jolloin kone toimii riittävän hyvin.
Paskoja tuommoiset lelut, miksi ei voi vain olla lohkojakaja ja kärjet.

Tai lohkojakaja, electroninen sytytys ja alipaine + keskipako ennakonsäätö. Ihme viritelmiä...