Näissähän on tätä vaivaa yleisesti eli camber ei ole säädettävissä vakiona ja usein sitä on hieman liikaa. USA:ssa Volvo joutui taipumaan (runsaan palautteen vuoksi) ja tarjoamaan uudet hieman vakiota pidemmät ylätukivarret. Näitä ei ainakaan Suomessa löytynyt Bilialta joten jos haluaa säätää, pitää hommata esim. Mazda 3:n camber-kitti.
Pieni camberin ylitys ei ole iso ongelma jos renkaat ovat suhteellisen pehmeärunkoiset eivätkä kaikkein matalaprofiilisimmat. Mitä matalampi profiili ja korkeampi nopeusluokka, sitä tärkeämpää on saada myös camber järkeviin rajoihin. Itse olen sitä mieltä että merkkikesärenkaat eivät suinkaan ole lopussa 4 mm kohdalla vaan ne voi aivan hyvin ajaa 2,5 mm asti kunhan muistaa kovalla sateella hillitä vauhtia.