Autodiagnoosi  Carcom Oy

Kuka olet?

  • 634 Vastauksia
  • 288707 Lukukerrat

hevy84 ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4084
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #510 : 29.08.2015, 00:09:11 »
Terve! Mazda, Skoda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Renault >:( ja Nyt Volvo. Monien merkkien kokemuksella volvo on laadukkaan olonen kampe!
Löytää Oulusta. Työ hommista jos mainitaan niin xenon valo yms. LED valo kauppaa oon harrastanut.  ;)

Tervetuloa :)

Oonkohan mie jotain sulta tilannutkin joskus, Olusta kuitenkin oon tilannu jotain aikoinaan.
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #511 : 29.08.2015, 00:17:04 »
Terve! Mazda, Skoda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Renault >:( ja Nyt Volvo. Monien merkkien kokemuksella volvo on laadukkaan olonen kampe!
Löytää Oulusta. Työ hommista jos mainitaan niin xenon valo yms. LED valo kauppaa oon harrastanut.  ;)

Tervetuloa!

Mutta ylläpitäjän ominaisuudessa joudun huomauttamaan, että yrityksen mainostus profiilissa/allekirjoituksessa on sallittua vain yhteistyökumppaneille, siksipä joudun ottamaan sulta noi mainokset pois.

Mutta jos olet kiinnostunut yhdistyksen yhteistyökumppanuudesta, pistä privaa minulle niin kertoilen tarkemmin. :)
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa xovolvo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 17
  • Aina on valoisaa Ajaa!
    • Cobra Xenon muutossarjat
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #512 : 29.08.2015, 14:25:12 »
Tervetuloa!

Mutta ylläpitäjän ominaisuudessa joudun huomauttamaan, että yrityksen mainostus profiilissa/allekirjoituksessa on sallittua vain yhteistyökumppaneille, siksipä joudun ottamaan sulta noi mainokset pois.

Mutta jos olet kiinnostunut yhdistyksen yhteistyökumppanuudesta, pistä privaa minulle niin kertoilen tarkemmin. :)

Yvtä laitettu  :)

Poissa Yrsin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 149
  • Ei niinkään voimaa, mutta savua!
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #513 : 29.08.2015, 16:06:31 »
No mä oon Roope, Kajaanista. Syntyjäni Helsingistä mutta muutaman Porvoossa käydyn mutkan jälkeen päädyin toukokuussa tänne Kainuuseen. Tuo allekirjotuksen T5 on toinen Volvoni, ensimmäinenkin tuosta samasta paikasta löytyy. Sen vahingon pistin kiertämään. Se oli jonkun muun kuin mun toimesta enemmän ja vähemmän huonossa kunnossa. Volvoon päädyin alunperin koska muksu oli tuloillaan (nyt 1,5kk vanha) ja päätin että ostetaan nyt kerralla auto mihin mahtuu vaunut ja kaikki. Myöskään Volvon mukavuus ja +100hp mallit ei olleet haitaksi. Riesaa näistä on ollut enemmän ku aikaisemmista autoistani, koko ajan jotain mutta en mä enää muuta autoa hommais.

Autoiluhistoriastani löytyy 2 virhettä ennen Volvoa: Vaggilainen, vento malliltaan 1.6 litrasella 75hp tehomyllyllä ja ensimmäinen autoni oli munakadetti, 1.3l kaasarilla.

Mä harrastan autonlaittoa sen pohjalta mihin taidot riittää ja fps pelien pelaamista onlinessa.

Ikää on 24-vuotta, pahimman amisiän yli on päästy  :D

Et juu terve vaan  :hello: mut löytää tuolta kyselemässä tyhmiä 850 topiceista, ehkä mä vielä jonain päivänä osaan ite korjata autoni  ::)
Nykyinen: 945, B200F+M47 -91
Exät: V70, D5252T -97. V70, D5252T -99. 855, B5254S -96. 944, B230FK+M46+G80 -96. 944, D24TIC+ZF4HP22 -96. 744, B200F+M47 -91. 245 D24+M47 -86. 855 T5, 2.3 A -95. V70 Mk1, 2.0T A -00.

Poissa Teemu-

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2468
  • Kantti on kaunista.
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #514 : 29.08.2015, 16:16:58 »
mut löytää tuolta kyselemässä tyhmiä 850 topiceista, ehkä mä vielä jonain päivänä osaan ite korjata autoni  ::)
Tyhmiä kysymyksiä ei ole O0 Ja tekemällähän näitä oppii.

Poissa Kuningasmurmeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 12
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #515 : 13.09.2015, 09:58:18 »
Oon oululainen 23-vuotias opiskelija, joka kävi poistattamassa Kainuusta S60 T5 Vollen omaan talliin. Aiempia kulkineita ollut mm. DSM Eclipse, useita Hondan kaksipyöräisiä, Matukat Xedos-6 & 6. Tulen varmaan kysymään paljon asiaa tekniikasta, koska itse olisi tarkoitus kaikki huollot tuohon tehdä(niinkuin aiempiinkin autoihin). 

Tuo TeeVitonen on ensimmäinen Volovoni, mutta velipoika on pidemmän ajan foorumilainen :)

Poissa Zippola

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 36
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #516 : 01.10.2015, 14:37:45 »
Päivää että pätkähti :)

Täsä raapustellee Huapavedellä asuva, mutta Oulusta lähtöisin oleva 33v miehen retkule joka erinäisten sattumusten kautta eksyi Volvoilun pariin tuolla -69 Amazonilla. Akka ja muutama elävä todiste "saamisestakin" löytyy, vajaa parivuotias pikkumies on jo hurahtanu Aman perään, aina ois tallille lähdössä mukaan :)

Hinta, laatu, kunto ja kauhia polte harrastevehkeen hankintaan johti sitten tänne Volvojen maailmaan. Onhan näitä tossa kaveripiirissä edelleen harrastevehkeinä ja löytyy käyttiksinäkin, omiin tarpeisiin passelia käyttistä ei oo vielä Volvolta löytyny.

Autohistoriasta löytyy pitkä rivi Toyotaa ja pari vagginetta, nykyään käyttiksen virkaa toimittaa avaruslaiva Galactika (citruaaaaan)

Tuun varmasti huutelemaan vinkkejä ton vanahuksen kans, projetkiosiossa siitä sitten onki vähä enemmän.
Projekti -69 Amazon B20
Käyttis Mb E 270cdi Wagon -03

Poissa TJA

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1043
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #517 : 04.10.2015, 17:16:57 »
Heippa, tää on tällainen kohti keski-ikää ajelehtiva äiti-ihminen Kanta-Hämeestä. Perheeseen kuuluu poika, mies, kissa ja muutama auto.

Omana kauppakassina ja työmatka-autona S60 joka saapui viime keväänä perheeseen. Huviajoneuvona E30 ja miehellä kesäautona hiukan  madallettu "pappacorolla". Haaveissa siintää 240   :)
"Aiemmassa elämässä" mulla oli 2 kpl 240:siä, joista ensimmäinen tuli hankittua Volvolandian kautta.

Mies meillä on se kuka tietää ja toteuttaa näitä autohommia, meikäläinen sitten notkuu aputyttönä mukana opiskelemassa.

Tämä kyseinen mies ilmoittautuu :D

Eli juu, perheessä nyt tuollainen -05 S60, perus 2.4 170hp. Emännän kauppakassina toimii, mä sitä koitan pitää puhtaana, olen siis hieman hurahtanut näihin pesuhommiin. Perus siistinä autona koitetaan pitää, parit normi jutut toki tehty, että miellyttää omaa silmää enemmän. Alustaa tuohon pitäisi katsoa varmaan ensi keväänä, itse tottunut "hieman" matalampiin laitteisiin ;)

Fintoys foorumilla itse vaikutan, samalla nimellä.

Tuossa tuo kauppakassi:


Poissa sami73

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #518 : 13.10.2015, 12:06:42 »
Tervehdys

Olen 41-vuotias pojanmulkku Pellosta (länsi-lappi). Vaimo, lapsi ja koira löytyy. Työkseni ajelen turverekkaa, joskus myös metsäkonetta. Allekirjoituksen auto on ensimmäinen Volvo taloudessa, aikaisemmin on ollut Opeleita ja ranskiksia. Hieno foorumi, josta löytyy paljon kivaa tietoa ja tarvittaessa apua. Kunhan saan aikaseksi, niin ajattelin liittyä jäseneksi ihan kannatuksen vuoksi.
V70 d5 AWD Classic -07
V70 1.6 Drive Summum -12

Poissa Baambu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 75
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #519 : 26.10.2015, 14:23:06 »
Heips!

Oon 28-vuotias pojankloppi Kuusankoskelta. Sähkösuunnittelun parissa menee arkipäivät. Vapaa-ajalla lentopalloa ja kuntosalia.

Työpaikan vaihdon myötä työmatka piteni noin 500km/viikko ja perheenlisäystä tulossa, joten hakuseen oli B2-koppasen sedani Omegan tilalle laitettava joku vieläkin tilavampi ja vähäkulutteisempi ajokki. Lähes naapurista sitten osui sopiva V70 silmään ja allehan se tarttui. Eka Volvo tässä taloudessa ja täytyy sanoa, että toistaiseksi tyytyväinen oon ollut. Kilsojakin kertyny jo 6tkm 1,5kk aikana.

Itse on tullu autot, laitteet ja koneet aina rassattua, joten sama jatkuu tämänkin kanssa. Ensi kesänä jakopääremppa, jonka yhteydessä tarkastan venttiilinnostimet ja keinut. Foorumilta uskon löytäväni vastauksia tuleviin kysymyksiin.

Auto liikkuu pääasiassa Kouvola-Kotka-Loviisa kolmion sisällä, joten jos vastaan ajelee, niin käpälää pystyyn vaan!
V70 2007 D5244T4+M66 
Vikakoodien luku Kouvola

Poissa Lady(holtitonnainen)

  • MaMMa (a.k.a. Reino)
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 110
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #520 : 04.11.2015, 11:25:17 »
Kanta-Häme mainittu, torilla tavataan *taavih->

Mä tuun aina hyvälle tuulelle kun sä hehkutat tätä Kanta-Hämettä  :-*
" Miten sä saat sotkettua jonkun musiikin kanssa leikkivän ja "kunnon miehen" samaan lauseeseen?"

TAYSin vempat

Poissa TimoV8

  • Kaksonen Sr. - Kuplautunut
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5880
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #521 : 04.11.2015, 11:28:39 »
Mä tuun aina hyvälle tuulelle kun sä hehkutat tätä Kanta-Hämettä  :-*

Itselläsihän on onni ja kunnia asua parin minuutin automatkan päässä syntymäpaikastani!

Taas muuten olet täällä! Jokavuotinen käyntisi VRCF-palstalla osui tällä kertaa loppuvuoteen. S*

Luota minuun -tiedän mitä teen!

Poissa Lady(holtitonnainen)

  • MaMMa (a.k.a. Reino)
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 110
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #522 : 04.11.2015, 11:45:43 »
Itselläsihän on onni ja kunnia asua parin minuutin automatkan päässä syntymäpaikastani!

Taas muuten olet täällä! Jokavuotinen käyntisi VRCF-palstalla osui tällä kertaa loppuvuoteen. S*

Olen ylpeä saadessani asua syntymäpaikkasi läheisyydessä  O0

Kannatti käydä taas täällä kun tulin niin kamalan iloiseksi  :-*
" Miten sä saat sotkettua jonkun musiikin kanssa leikkivän ja "kunnon miehen" samaan lauseeseen?"

TAYSin vempat

Paikalla Paul t4

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2897
  • Valtra Racing Club Finland
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #523 : 04.11.2015, 11:58:43 »
Olen ylpeä saadessani asua syntymäpaikkasi läheisyydessä  O0

Kannatti käydä taas täällä kun tulin niin kamalan iloiseksi  :-*
:hello:
"My hovercraft is full of eels"
 XC70 D5 AWD A - 04 (2:en hengen paku)
ex S40 T4 - 98
ex 240 2.3 GL a - 86

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #524 : 04.11.2015, 11:59:38 »
Mä tuun aina hyvälle tuulelle kun sä hehkutat tätä Kanta-Hämettä  :-*

Kukas sä oot? Käytkö sä usein täällä? :o :o :o
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

RallyBaron  Samppasport