RallyBaron  Samppasport

California 740 Turbo Estate

  • 306 Vastauksia
  • 107111 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: American 740 2.3tic
« Vastaus #75 : 13.12.2011, 16:05:16 »
Päädyin nyt sitten tilaamaan ne kawin jouset tuningstudiolta. Tulossa ovat. Samalla kun nuo jouset asentaa niin voisi avartaa tuota suodatinkoteloa ja tehdä vaikka putki joka johtaa ilman suoraan keulasta koteloon.

Mitäs mieltä ollaan jos ajattelisi takimmat lasit taikka vain takaluukun lasin tummentaa? Melkonen ns akvaariohan tuo on kirkkailla.


Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: American 740 2.3tic
« Vastaus #76 : 13.12.2011, 16:40:44 »
Pistä takaluukku (kansi + sivut) tummalla, ja takaovet vähän vaaleammalla niin tulee mukavasti kontrastia  :)

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: American 740 2.3tic
« Vastaus #77 : 21.01.2012, 00:24:26 »
Kennot kiiltävällä lipalla ne on silti oltava. Hommasin tutulta valssit kevääksi. Kunhan saa 300:sen korisarjan maalaamosta ulos
niin alkaisi asentaan tähän sen madallusjousisetin (hankala päättää mitä tekisit kun on liian monta rautaa tulessa): Taakse
tarvisi hommata spacerit.


« Viimeksi muokattu: 21.01.2012, 00:27:05 kirjoittanut Customer »

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: American 740 2.3tic
« Vastaus #78 : 25.03.2012, 14:44:28 »

Nojoo nyt on tuo Mad Sportiven jousisetti paikallaan. Pikkasen on matalempi. Hyvin se keulii jousisetilläkin, jospa nuo etujouset
lörpsähtäisi tässä muutamien kymmenientuhansien aikana. Saa nähä miten selviän, kauhia kivireki kyläajossa :uglystupid2:
Vähän muutakin tuli tehtyä eli etujarrukilvet vaihoin kun oli ihan perunalastua. Taakse tuli vaihettua käsijarrupalat ja käsijarrun
linkut herkisteltyä kun oli täysin jumissa. Käyttöpalatkin siinä samalla vaihoin mutta tämä homma meni perseeseen koska ilmeisesti
mäntien nurkkaan on tullut ruostekerros osittaisen eteläseisotuksen aikana ja ei aivan mene männät pohjaan saakka, jotenka savu
nousi jarrusta kun kotia pääsi :buck2: Tänään täytyy käydä herkisteleen nuo männät.

Peltivanteet on mun puolesta out of fashion. Tulipahan nyt talvi kokeiltua ja riittää. Onneksi pääsee ruuvaan vakiotähtialut alle
katastuksen ajaksi ja sen jälkeen tulee nuo kennot spacereilla. Tähtivanteet pääsee talvivalsseiksi. Tehhäänpä tämmönen tuntuma-
listaus peltivanteista:

+tulee kaarien tasalle
+mukavasti lippaa
+15 tuumasina passaa hyvin pitkään autoon ja madaltaa kivasti
-köyhännäköset
-kaikilla on
-ruostuu
-ei kiillä.

Eli out on fashion. Voishan nuista tehdä kustomoimalla spesiaalit, muokkaisi yksityiskohtia mikkikolvilla ;) Tekis pohjat
ja maalaukset hyvin.

Kesän "stailaus" lista:
-takalaseihin kalvot
-ikkunalistat mahollisesti kiiltäviksi
-maski maalata mustaksi
-takapuskuri pitäs saaha mustattua
-koelaudan listoihin jalomuovia
-kuskinpenkki ois hyvä käyttää myös verhoilialla ja maalarilla kun on pikkunen taas käytössä.

Poissa Kääntä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Vs: American 740 2.3tic
« Vastaus #79 : 28.03.2012, 10:43:13 »

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: American 740 2.3tic Jousisetti asennettu
« Vastaus #80 : 28.03.2012, 18:27:15 »
Pitäshän nuo ainakin kunnolla viimestellä ja maalata ennen käyttöä. Ja tuo vanteen malli on niin perus, vois olla
jollain mielenkiintosemmalla reijityksellä. Aattelinkin jos rupiaa värkkäileen näitä vielä niin tekisi pellistä yksityis-
kohtia, esim peittäisi nuita reikiä tai muokkaisi erinäkösiksi. Tai kehittelis vaikka jotku "keskiökupit" jotka peittää
pultit ja navat pois näkyvistä.

Leveys ja lippaa on justiin passelisti niinkö pitikin ;) Ne seikat on very good. Ite en enempää pistäisi. Nyt kun tuota
keskiötä muokkaisi omanlaiseksi niin siinä vois olla reseptiä.

Tuo alusta muuten tuntuu jo paremmalta, voiko se olla että paketista otettuna on jäykkä, mutta vähän kun "sisään-
ajaa", niin pehmenee? Tai sitten siihen vaan tottuu..

Poissa Kääntä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Vs: American 740 2.3tic Jousisetti asennettu
« Vastaus #81 : 29.03.2012, 21:03:50 »
Meinasin just huulta ja maalin "räikeyttä", siis tylsä maali meinaa suoraan tylsää ulkonäköä.
Mutta spekseistä ei sen enempää kun allekirjoittanu sellaset halus ja ne passaa.

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: American 740 2.3tic Jousisetti asennettu
« Vastaus #82 : 29.03.2012, 22:27:47 »
Katsastuksesta tultiin puhtain paperein. Nyt lukee papereissa että autoon asennettu alustasarja. Kyllä
se on paljonlinjakkaamman näkönen kun vertaa vanhoihin kuviin. Eipä kuulemma nykyään enään saa
mitenkään ilmeisesti keltasia parkkeja lailliseksi, arvopaperit siis ;D

Tämän pikkulaittelut jatkuu kesämmällä kun suuremmat rojektit on tehty; pikkunen valmiiksi ja rekkaisko
muualle tästä kylästä?

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: American 740 2.3tic Jousisetti asennettu
« Vastaus #83 : 09.04.2012, 18:31:08 »
Eilinen päivä tuli käytettyä auton hinkkaamiseen. Painepesu, shamppoopesu käsin, sitten kliinerivahaus ja puskurivahaa muoviosille.
Mustupa nyt tuo takapuskurikin :) Myös naarmuja peittelin semmosella "naarmun poistokynällä", ihmeesti ne vain häivytty. Eipä ole
tätäkään piitkään aikaan vahailtu kun jo kliinerillä kiilto parani huomattavasti. Kliineri ja puskurivaha oli Turtlewaxin punasia pulloja,
suosittelen, paksua tavaraa.




Poissa viiksivallu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 923
  • If it works, don't fix it.
Vs: American 740 2.3tic - Kunnon vahaus moniin vuosiin.
« Vastaus #84 : 09.04.2012, 19:03:23 »
Kyllä tuollaisella kelpaisi ajella!  O0  Mikä tuo tarra tuolla bensaluukussa on?  :2funny:

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5758
  • www.vrcf.fi
Vs: American 740 2.3tic - Kunnon vahaus moniin vuosiin.
« Vastaus #85 : 09.04.2012, 19:05:37 »
Ootko harkinnu tuon GLE merkin poistamista takaluukusta. Näyttää niin jälkiasennetulta ::)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Paikalla 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2288
Vs: American 740 2.3tic - Kunnon vahaus moniin vuosiin.
« Vastaus #86 : 09.04.2012, 20:36:52 »
Hyvältä näyttää! Kyllä se kunnon vahaus ja muoviosien käsittely vaan tekee ihmeitä auton ilmeelle. Hydratkin näyttäisi sopivan tähän mainiosti. On nämä 700-sarjalaiset kyllä huvittavia kun dieseleissä ja bensaturboissa on kontin reuna täynnä tekstiä... :D
V60 D3 Inscription -20
142 -72 (?? + ??) Showroom
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: American 740 2.3tic - Kunnon vahaus moniin vuosiin.
« Vastaus #87 : 09.04.2012, 21:07:48 »
Tuo tarra on ihan huumoria. Kaveri hommas 240 ja tuntu että vie soppaa ihan riittävästi niin liimasi tankinluukkuun vihasen
possun kun sitä joutuu niin usein aukomaan, sano että ois vielä toinenkin tarra että liimaappa bensaluukkuun :D

En oikeastaan ole harkinnut GLE-merkin poistamista kun sen siihen itse liimasin :2funny: Eihän se oikeen tuohon volvo-logon
fonttiin passaa. California-kilpeäkin pitäs vähän leikata kun suomikilpi roikkuu niin alhaalla. Vois tuo GLE-merkki passata esim
etulokasuojaan kylkilistan alle, tai oveen?

Joo kyllä nuo hydrat paremmin passaa mitä peltivanteet vaikka syvemmällä ovatkin. Nyt kun menee pysyvämmin plussan
puolelle lämpötilat niin ruuvaan nuo 17-tuumaset kennot alle, spacereiden kera. Saapa vaan nähä että alakaako rapsutella
kaariin :-\ Ja kaaria en ala rullaan, varsinkaan kun on sinkkikori. Hydrat tulee sitten talvikäyttöön.

Pohjasta paikansin muuten sormen mentävän reijänkin :o Siitä etulattiasta sen poikkipalkin etupuoleisesta lattiasta. Tällä
alueella on muutenkin pintaruostetta kun on ilman roiskeläppiä päästelty. Onneksi tässä on aina ollu nuo muovikaaret niin
pahin pommi ei ole päässyt valloilleen. Eli itse kaari on täysin ruosteeton. Kurkkasin tuonne muovin alle ja se oli kuin suoraan
tehtaalta. Pitäisi siis kun pikkusen saa valmiiksi ja ajoon niin viedä hiekkapuhaltajalle että töhäsee etulattioiden etuosat
puhtaaksi, ja sitten kunnon maalit ja ne roiskeläpät niin siinä ois autoa sitten moniksi vuosiksi.

Poissa viiksivallu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 923
  • If it works, don't fix it.
Vs: American 740 2.3tic - Kunnon vahaus moniin vuosiin.
« Vastaus #88 : 09.04.2012, 21:16:56 »
En oikeastaan ole harkinnut GLE-merkin poistamista kun sen siihen itse liimasin :2funny: Eihän se oikeen tuohon volvo-logon
fonttiin passaa. California-kilpeäkin pitäs vähän leikata kun suomikilpi roikkuu niin alhaalla. Vois tuo GLE-merkki passata esim
etulokasuojaan kylkilistan alle, tai oveen?

Tuo merkki vois passata etulokarin kylkilistan alle  :hello: Miten sä kävit muuten läpi noi muoviosat?

Poissa Hietamies

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 28
  • www.vrcf.fi
Vs: American 740 2.3tic Jousisetti asennettu
« Vastaus #89 : 09.04.2012, 22:15:29 »
Eilinen päivä tuli käytettyä auton hinkkaamiseen. Painepesu, shamppoopesu käsin, sitten kliinerivahaus ja puskurivahaa muoviosille.
Mustupa nyt tuo takapuskurikin :) Myös naarmuja peittelin semmosella "naarmun poistokynällä", ihmeesti ne vain häivytty. Eipä ole
tätäkään piitkään aikaan vahailtu kun jo kliinerillä kiilto parani huomattavasti. Kliineri ja puskurivaha oli Turtlewaxin punasia pulloja,
suosittelen, paksua tavaraa.

(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Nyt kyllä huijaat! Näin ku ajoit eilen ulos st1:sen pesukoneesta.. :2funny:

 

Carcom Oy  Elekma