0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
D24T ruiskupumppujen erot
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
D24T ruiskupumppujen erot
1 Vastauksia
1440 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
JM
VRCF Ry jäsen 2025
Grand Luxe
Viestejä: 315
www.vrcf.fi
D24T ruiskupumppujen erot
«
:
19.02.2012, 22:51:16 »
Osaako joku kertoa mikä on tuo kuvassa punaisella merkitty osa?
Oikeanpuoleisessa pumpussa tuota ei ole ollenkaan.
Kirjattu
Volvo V90 D6 Laser Blue
Volvo V70 D3/D4 -11 ja Volvo V50 D3 -11 käyttikset
Volvo S40 T4 -03, Volvo S80 2.4 -00
Volvo V70 mk2 -01 osina
,
V70 mk2 osia
TuomasR
VRCF Ry jäsen 2025
Grand Luxe
Viestejä: 288
www.vrcf.fi
Vs: D24T ruiskupumppujen erot
«
Vastaus #1 :
20.02.2012, 16:50:13 »
Tuommoista sivua lueskelin itse läpi tuossa:
http://www.vwdieselparts.com/forum/viewtopic.php?t=6694
Tuo kuvakollaasi on tosin neloskoneen pumpusta, mutta VE-sarjalainen kumminkin. Siellä on noin puolessa välin sivua puhuttu jonkinlaisesta sähköisestä ennakonsäätimestä, voisiko olla jokin sellainen
Tässä vielä läpileikkauskuva neloskoneen pumpusta:
http://mebonty.monobasin.net/figure_1_lg.png
Jonkinlainen "timing device" näyttäisi olevan piirretty kanssa tuohon alaosaan pumppua
Tämä on tämmöistä pientä arvuuttelua minultakin, noh josko tästä nyt olisi jotain apua
Kirjattu
Volvo 945 Classic '98 B230FT+AW71L, VW Passat 4Motion' 05 2,8 V6
Edelliset menopelit: Volvo 944 '95 B230FD+AW70L, Volvo 945 GL '93 D24TIC+ZF4HP22, Vw Golf III GTD '93, Opel Vectra A 1.8 GL '90, Seat Ibiza 1.5 GLX '90
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
D24T ruiskupumppujen erot