Etutolpat asentuneet paikoilleen. Mitähän tuosta vois sanoa... eipä tuossa ihmeempiä, pulttaa kiinni-hommaa. Koiranluut ja jarrupalat ovat uudet. Satuloiden kaikki männät liikkuvat hienosti, which was nice.


Ja korkeaksi jäi. Navan keskeltä kaareen on 38 cm, mikä on sentin vähemmän kuin vakioalustaisessa varaosa-autossa. Pari senttiä saisi laskea. Otetaan kuitenkin takapää käsittelyyn tässä välissä ja ajellaan autolla vähän ja katsotaan mihin keula lopullisesti asettuu. Tarvittaessa vielä puoli kierrosta pois, jolloin kokonaislyhennys olisi 2 kierrosta ja ylälautasetkin tulisivat alkuperäiseen asentoon mikä olisi hyvä.

Tyylikäs stuukki tässä vaiheessa

Coronat sopivat autoon hyvin. Niihin olisi jemmassa myös isommat keskikapselit, mutta niiden sovittamiseksi mutterit pitäisi vaihtaa lyhyempiin. Kesäksi alle tulee Virgot. Pieni mainos tähän väliin, nuo Dracot saa hakea korvausta vastaan pois. Päällä on nastarenkaat joista muistaakseni kaksi on loppu ja kaksi vähän siedettävämmässä kunnossa. 150 eurolla lähtee.

Mitähän vielä. Helmat on käytävä läpi jahka alusta tulee iskuun. Sitä silmälläpitäen tuli jo irroiteltua sisälokarit ja roiskeläpät. Kuskin puolella on helman pokkausta murjottu tunkilla, kuten kuvasta näkyy :|

Foorumilta ostetut tarrat löysivät paikkansa

Ja nyt kun varustelua on lähdetty parantamaan kohti riistäjäkapitalistitasoa niin hiukan ajanmukaista rekvisiittaa asentui kojelautaan

Sattui silmään hyllyssä ollut Ericsson Hotline NMT-puhelin, joka oli 90-luvulla isäukon 240:ssä. Luuri oli siinäkin asennettuna juuri tuohon kohtaan.
muok: Ai niin, ratin vaihdoin jossain välissä Turbo-malliseksi.
