Ei enään oikein jaksais kasailla noita AW7x laatikoita, jos kytkimet ja jarrut pitää,niin rattaat porsii. Eikä tuota vääntöökään kait niin mahdottomasti ole, taatusti alle 500nm.
Automaatti olis kuitenkin mukava tuollaisen vanhan kansan sekuntien turboviiveeen omaavan laitteen kanssa joten:
Ajatuksena oli pistää tuohon kulkineeseen jokin sähköohjattu "nykyautomaatti"+megashift. Tahtoo läpsyttimet rattiin. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia jostain näistä, kestävyyden tai volvon kardaanitunneliin mahtuvuuden kannalta. Koneen persiiseen ja kardaaniin ne kaikki saa kiinni kun tarpeeksi ähelletään.
-ZF 5HP30 bemarista, 530/535 diisseli tai 540/740/M5 bensa. Kalliita, ja ainakin 535 diisselit leikkaa ahtopaineita vaihdon ajaksi. Eli kestääkö?
-722/NAG besa V8 Mersusta, tai hemikoneisen chryslerin/dodgen perästä. "Kestovoideltu" eliniäksi, eli käytettyihin ei ole vaihdettu koskaan öljyjä? Ja kalliita....
-4L60E,4L80E,4L85E GM menopeleistä. Ei taatusti mahdu ilman pellin leikkailua. Halpoja ja kestäviä?
-4R55E ameriikan voortista, kaiketi melko vikaherkkä kapine jos mussen 5 litran vaparin perässä?
-AW30-40 kutoskoneiseta ysisatasesta/suprasta, ei taida olla sen kestävämpi kuin AW7x vaikkakin noita on tuplaturbosuprien laatikkona?