Tuliko sulla tilastotappio kun ihan valmiin penkin autoon laitoit etkä tehnyt sitä itse?

Joo ! Osuit siinä määrin asian ytimeen, että olisin nimenomaan tahtonut tehdä itse, mutta pienellä budjetilla pitää mennä ja nuo kuituhommat on ihan utopiaa minulle

joten siihen opetteluun uhrautuva summa nousisi vähän turhan suureksi tähän hätään. Unelmissa olisi omata samanlaisia taitoja kuten esim Amanssilla omassa amukkaprojektissaan :hello:

Uskomatonta askartelua - kaikki mitä vaan pystyy, suunnittelet ja teet itse. 
Ja kiitos, tämmöstä turaamistahan tämä miun tekeminen useimmiten on

Ja suunnitelmista puheenollen, otin muistokuvia projekteista ihan suunniteluvaiheesta asti, ja ajattelimpa senkin sotkun nyt sitten julkaista

Tässä enimmäkseen istuinosasta pähkäilyä visuaalisesti, kuvissa monta suunnitelmaa päällekkäin, joten vähän sekavaa ehkä.

Runkoa. Josko näistäkin ideoista olisi hyötyä jollekkin toisellekkin joskus jossain muodossa tai jossainmäärin

Aloitin penkin kiinnitystä alustavasti, rutisee vaan siihen malliin että tarvii ehkä hienosäätöä

Sitten poljinräkki. Lopullinen idea oli aivan hakusessa, mutta se kehittyi työn edetessä kivasti

Mallailua, kun tajusin että nuo alukulmat on liian huteria ilman mitään ristituentaa.

Alustavaa hahmotelmaa jo kasassa.

Säätöjä löytyy ihan joka asialle, vaikka kokoajan olin tekemässä ainoastaan penkille säätöä, loput säädöt syntyi lähestulkoon vahingossa

Tämmöstä tänään.
Ainiin, amukan kimpussa olin sen verran että piti heittää uusi kumi takavanteelle, löytyi ruuvi kumista

Loppui kaikki sivuäänet autosta siihen.