se on site melko jemmassa
mutta vetarin yläpuolella 13mm kantainen pultti suoraan ylöspäin katalysaattoriin kiinni ja sit se kulkee sen alumiini lämpösuojan yläpuolella jemmassa (sen lämpösuojan mikä menee vetarin ja niitten vesiletkujen ja putkien välissä)
toinen pää on lohkossa kiinni ensin siinä on 13mm kantainen mutteri jolla se lämpösuoja on kiinni siinä lohkossa ja sen mutterin ja lämpösuojan alla on sitten 19mm sellanen pultti mistä lähtee ulospäin 8mm jenga (johon toi lämpösuojan mutteri tulee kiinni) ja sisäänpäin 10mm jenga jolla toi tukirauta tulee kiinni lohkoon
eli se pultti on yhtenäinen 10mm lohkoon mutteri välissä ja 8mm ulospäin
vittumainen saada pois jos vetari kiinni kun se läpöpelti on siinä edessä
vaikeesti selitetty mutta toivottavasti valaisee asiaa
EI RÄMISE EIKÄ RESONOI ENÄÄN
