Okei.
Kiitos Kulmamiehelle, maskin sain temuttua pois ei ollut ihan sekään helppo.
Yhden pitkän meisselin kärjen taivutin 90 asteen kulmaa niin sai klipsit auki joskin alko miettimään jospa tapahtuisi pieni halkeaminen.
Muuten pärjäs torakseilla ja 10mm hylsyllä.
Sitten kaikki kumi ohjaimet pois jne.. lukot sai naksautettua auki vasemman ja oikean käden tekniikaa synkronoimalla..
Pelti ylös ja pähkäily päälle?

Eipä auttanut kuin tipauttaa puskurin muovi listat pois pultit auki ja sivusta toraksit.
Vasemmalta koko lyhty ja oikealta lukkopellissä oleva kiinnike.
Lukkopellistä kaikki päällä olevat ja lyhdyn alla olevat pultit pois niin johan alko lukkopelti olee irti.
Ilmaputsari irti ja sitten tsuumaan vaijeria, sekä minne menee???
Tämä vaijerinlaitto olikin sitten helppo siinä putsarin alla menee runkoa pitkin putki ja kun uudessa oli merkki miten pitkälle työntää.
Vaijerin asetus lukkoihin ja kasaus.
Olisin jättänyt volvolle mutta eipä olisi 2-viikkoon aikaa ollut mokomaan duunin, no nyt hankki työpalkat itselle.
Mutta se ihmetyttää että ei ole mitään helppoa konstia saada pelti auki. Alasuunnasta ei ole mitään mahdollisuutta (kädet ei riittänyt ) sekä paljon kamaa edessä.
Naapuri siinä esitteli vanhan chevyn ns. vaijeri , sekä olisi satkun, sekä jano juomat antanut tulpien vaihdosta chevaan ei hotsittanut ;-) no olipahan juttu seuraa, ja tarkeni 35 varjossa.
Siinä se nyt tien päälle.