Joo auto tuntuu pelaavan hyvin kun tänäänkin oli aamulla 10astetta vaan. On eka auto missä on ilmastointi niin tulee vähän uutena kaikki sivuvaikutukset.
Kiitos vastauksista. Oliskohan tää nyt sitte ratkaistu. Toivotaan kylmää loppu kesää niin kaikki voima säilyy takapyörille asti! 
Jos haluat FK:n kaikki kolmijalkaiset heposet takapyörille asti, niin sitten ilmastointi manuaaliasentoon.

Tai sitten hukkaportin kelloa vaihtamaan 0,6 baarin versioon (FT:n paineet) ja auto tuntuu muutenkin liikkuvan kevyemmin.
http://www.doc-power.com/index.php?page=products&group=95Tiukempaa kelloa, kuin tuo 0,6 bar on alkuun turha laittaa, koska sitten vaihtoon menee myös moottorin ohjauksen ohjelmistot. Ja tietysti cooleri, jos haluaa hyödyn täysimääräisenä tai muutoin konit ontuvat.

Tosin tuohon tehon aaltoiluun vaikuttaa myös ilmastoinnin toimiessa merikontin paska alkuperäinen cooleri.

Sen vaikutuksen huomaa jo FK-pannussakin. Saati sitten FT:ssä.
Kaverin naama oli eilen marrissa, kun hän kävi testilenkillä coolerin vaihdon jälkeen (vakio FT-pannu), joten sen verran silläkin on vaikutusta kuumissa keleissä.
