Tänään prokkis eteni taas sen verran, että takaosa saatiin ulkoisesti valmiiksi ja saatiin leikattua loputkin takakontin pelleistä irti.
Nyt alkaisi perän tukevointi ja takakontin uuden lattian teko, mutta se jääköön hetkeksi, sillä moottoria aloitettiin muiden tiimiläisten toimesta asenteleen ja saatiinkin se suoraan sommiteltua.
Koneen korvia kun lähdettiin suunnitteleen, niin jotkin "kumit" se vaatii kuitenkin. Siittä se ajatus sitten lähti ja lähdettiin motonettiin etsimään sopivia puslia vehkeeseen.
Sopivat löyty ducaton varaosalistalta, lehtijousien puslat.
Hommat jatkuu huomenna kun mennään koneistamolle sorvaamaan sopivat putket puslille niin päästään koneen korvia tekemään ja siittä sitten enemmän huomenna

Ohessa sensuroitu kuva nokalle istutetusta myllystä, josta kerrotaan enemmän huomenna

