0
Turbointtelkuurel ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.
Samaa settiä täällä, eka kuorma, 12 rengasta toimitettu kierrätykseen ja homma jatkuu
34 oli tämän päivän saldo renkaiden osalta, lisäksi joitakin kymmeniä litroja öljyä ja romumetallia pari isoa tynnyrillistä.m.
Kimppatallia kun veljien kanssa joskus muinoin siivottiin, niin kahdella autolla penkit nurin joka reikä (mm. hansikaslokero ja varapyöräkotelo) täynä tyhjiä kaljatölkkejä. Meni noin tunti niitä palauttaessa.
Ihmeen tarpeellista tavataa teillä talleissa. Kimppatallia kun veljien kanssa joskus muinoin siivottiin, niin kahdella autolla penkit nurin joka reikä (mm. hansikaslokero ja varapyöräkotelo) täynä tyhjiä kaljatölkkejä. Meni noin tunti niitä palauttaessa. Eilen tuli taas tutkittua volvon kardaania, ei sieltä mitään kummallista löytynyt.
ei sitä joka päivä jaksa kaatopaikalla vierailla noistakin renkaista kolme sarjaa otin vanteilta eilen
Oma V70 tuli pestyä(kuten joka viikko 1 kerta muutenkin) ja sipasinpa Sonaxin pikavahankin pintaan. Ihan kohtuu hyvänä pysyny talven ajan, mutta kyllä niin karheena on alaosat että vaatii kunnon käsittelyä.Syksyllä vahasin Fussolla joka oli kyllä kiillon ja keston suhteen pieni pettymys.
Toiset kehuu hulluna, toiset ei tykkää yhtään...ite en hypetyksen takia käy ees testaa, rassaa hermoja koko Fusso...ihanku ei muuta oiskaan.Oisko siullakin suola jämähtäny kylkiin kii?! Monella tehny tuota Fusson kaa.
Kylvetän jarruosia hapossa. Aika kova kuhina käy kun saa lämpötilan kohdilleen
Olen kuullut ettei jarrusatuloita kannattaisi hapossa liottaa kun syöpyy ohueksi. onko sulla sitruunahappo vai mikä?
Höpöpuheita. Hapot syövyttävät oksidioitunutta (ruostunutta) rautaa vauhdilla, mutta ehjän raudan kanssa reagointi on todella hidasta -niinkuin tuoteselosteessakin sanotaan. Mulla on käytössä 33% fosforihappo. Osat kun nostaa haposta ja kuivaa kuumailmapuhaltimella niin pintaan jää suojaava kalvo jonka päälle voi maalata.Kahdet jumissa olleet jarrusatulat alkoi toimia kun lilluivat hapossa jonkun aikaa