Vetoniveliä on kahta erilaista, riippumatta millä koneella tai vaihdelootalla auto on, sisä ja ulkonivelet samanlaisia kummallakin puolella. Vetoakseleita on kanssa kahta mallia, siis itse rauta akselipätkää, toinen on 23mm paksu suora tanko, toinen on 22-25mm paksu tanko, jossa 3 knööliä. Motonetissä on niveliä tarjolla VAIN knööleillä varustettuun tankoon, tunnettu ns. ruiskukone mallina. Todellisuudessa tätä vetoakselia nivelineen löytyy useimmiten ennen 1985 valmistetuista peleistä, uudemmissa, esim. B200F peleissä on tuo ohuempi akseli pienemmillä nivelillä.
Sellainen hauska fakta tuosta, että tuo ns. ruiskukone nivel käy esim suoraan BMW E28 vetoakseliin, ja bmw perän kanssa nämä akselit nivelineen sopivat heittämällä 300 sarjalaiseen kiinni.
Takalaakereista, niitä löytyy kahta mallia, vaihtuu 1985/86, kun tulee ns. facelift, eli uudemmat puskurit. Vanhempi malli on kaksiosainen, ja uudempi ns. pakettilaakeri, eli yksiosainen ulkokehä, kaksiosainen sisäkehä. Akseleita olen purkanut toistakymmentä, ja tuohon 1985-86 sääntöön en ole poikkeusta löytänyt.
Vetoniveliä ja akseleita minulta saattaa löytyä jos tarvis on, uusia eivät ole. Olen yrittänyt etsiä paikkaa josta sais ostettua uusia sopivia niveliä, saksasta varmaan löytyy, kun saa esim. uusia bmw niveliäkin, esim. e30 bemarin nivelet tai sierran nivelet vois sopia...