ainoat mistä pystyy lukemaan vikakoodia on 3 ja 4 paikat siinä lootassa ja kumpikaan ei anna vikakoodia. mutta täytyy kokeila sitä akun kengän irroitusta ja kokeilla sitten uudelleen vikakoodin lukua, etupyörien kehistä ei puutu hampaita kun putsasin ne samalla kun putsasin anturit. tuossa ilmeisesti on takapyörien anturi nopeusmittarin kanssa samassa kun on jäykällä akselissa, tästää tulikin sitten mieleen että mahtaako abs:sätömästä 700 volvosta sopia se murikan anturi tuohon abs:ssäliseen tuo varaosa volvon virkaa hoitava on 89 vuodelta oleva joten luulisi että eroa ei ole murikassa, varaosa auton murikka on lukollinenperä ja tuossa 90 on lukkoperä. mootorit ovat samat, mutta laatikko tuossa 90 on m47 ja varaosa autossa m46.
mutta viikolopun jälkee ollaan viisaampia, silloin seuraavan kerran mahdollista pästä tutkimaan volvoa kun pääsee halliin sisälle, näin viikolla siellä on aika ahdasta.