Tuli tuossa tehtyä imupuolen remontti B200F:äläiseen. Samassa päätin muuttaa huohotuksen perinteiseksi, eli hönkii pihalle eikä karstota kaasuläppää/imusarjaa.
Öljyä on alkanut tulla kampuran etustefasta ja venttiilikopasta. Kampuran etustefan luulen kuitenkin menneen vanhuuttaan kun alkoi vuotaa hiukan ennemmin
tätä huohotusmuutosta. Mutta ainakin venttiilikoppa alko vuotaa ja näkys ihan huolella vuotavan pakosarjan puolelta, ilmesesti koko matkalta vieläpä.
Että onkohan tässä sittenkin tullut tehtyä virhe? Onko tuolla myös käytännönmerkitystä kun kone imee huohotinta avuksi ettei sitten vissiin ala puskeen mistään
tiivisteen välistä?
Olen kuullut että vanhoissa traktoreissa on muuteltu huohotin imusarjaan, kuulemma öljyhikoilut loppu siihen.