Ateho  Elekma

Ilmanputsari pohdintaa?

  • 1 Vastauksia
  • 2059 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Ilmanputsari pohdintaa?
« : 17.06.2014, 23:07:58 »
Noniin morjensta, nostelin tuossa ahtoja, sekä tilasin bensa-, ja sytkälastut ja nyt seuraavaksi tarkoitus lisätä moottorin ilmansaantia... Olen tässä päässäni pyöritellyt tuommosia vapaavirtaus suodattimia k&n (iso versio) sekä hks sienisuodattimia, kumpi edellä mainituista voisi olla parempi? Hks-suodattimeen saa ainakin uusia suodattimia melko edullisesti ja suodatus teho myös ilmeisen hyvä? K&N-suodatin taas on tietääkseni perus kartiosuodatin, suodattaa huhujen mukaan suunnilleen saman verran mitä muut kartiosuodattimet nyt pystyvät suodattamaan? Lisäksi olen lukenut että jotkut ovat muokanneet alkuperäistä ilmanputsari boxia. Eli jos oikein ymmärsin niin jotkut ovat sieltä alkuperäisen ilmaboxin pohjasta lähtevän putken päästä vetäneet letkun keulille että kone saa mahdollisimman viileää ilmaa (korjatkaa nyt jos olen ymmärtänyt asian täysin. Tässä nyt vain pällistelen että mikä mahtaisi olla paras vaihtoehto  :idiot2: :buck2:

E: Ja vielä! Onkos imupuolella muuta kuristamassa/syömässä tehoja kuin ilmanputsari/kotelo, tarkoituksen kuitenkin kaikki tehon syöjät eliminoida pois :pomo:
« Viimeksi muokattu: 17.06.2014, 23:11:59 kirjoittanut Voresss »
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Ilmanputsari pohdintaa?
« Vastaus #1 : 18.06.2014, 00:47:49 »
Tuolla on tapeltu asiasta ties kuinka monta sivua:

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=11621

:D
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy