Autoracing  KL-varaosat

Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94

  • 36 Vastauksia
  • 18965 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« : 16.07.2014, 21:04:53 »
Morjensta! Piti nyt itsekkin tämmöinen showroomi tehdä ajan kuluksi.  ;)

Eli alkajaisiksi, auto tosiaan on ysinelikymppinen farmari vuosimallia -94, B230FT koneella ja M90 laatikolla, mittarissa hieman yli 400tkm, tarkkaa lukemaa en muista. Autosta löytyy ilmastointi, mustat puolinahka jakkarat, sähkölasit/peilit, yleisesti auto vaikuttaa koneeltaan hyvä kuntoiselta ja kori on myös hyvännäköinen, ruostetta en ole vielä löytänyt  ;). Ja vanhan omistajan toimesta, kone laakeroitu uudelleen sekä männän renkaat vaihdettu n. 60tkm sitten.  :)

Autoa ostettaessa itsestään selvyys oli että autosta tullaan tekemään omannäköinen, mitään suuria muutoksia nyt ei olla tekemässä ainakaan vielä :pomo:

  Autoon tehdyt muutokset

- Tonin sytkä ja bensalastut

- BSR - vapaavirtaussuodatin ja lämpöpelti

- BSR - ahtopainemittari

- Ledinen jännitemittari

- Etu-umpiot tummennetut (bilteman kalvolla)

Pakko maininta, takalasiin laitettu "Old volvos never die, they just get faster" - tarra omistettu bmw sekä mersu kuskeille  :pomo:




  Autoon tulevat muutokset

- Madallusta, sitä tämä auto huutaa! Näillä näkymin madallus toteutetaan seuraavanlaisesti, eteen tulossa lesjön -35mm madallusjouset joista tarkoitus laikata
  pois vajaa kierroksen verran, ja taakse tulee kuormajouset koska perä pyritään pitämään ryhdissä vaikka joutuisi vetämään kärryä tai ajamaan auto täynnä.

- Uudet vanteet, ainakin täksi kesäksi vanteiksi tulevat volvon omat Thor-vanteet ja 25mm spacerit eteen sekä 30mm taakse, jos sais edes jonkunlaista näköä 
  autoon näillä  ??? 
 
  Pieni koe sovitus, ilman mitään spacereita

 

- Rajapaineventtiili 

- Äänentoisto, tästä vielä hieman epäselvyyttä, mutta ainakin jotain perus laitteita tähän tulee, jonkinlainen erkkasarja sekä subbari, tätäkin ostastoa   
  parannellaan sitä myötä kun rahaa on.

- Suoraa putkea!  :D Tarkoitus olisi katti, ja välipönttö ottaa pois ja korvata suoralla putkella, jos liian kovat äänet tulee, niin täytyy hakea joku läpivirtaava
  pönttö ja laittaa se. Eikös tuo välipönttö näissä jonkun verran kurista?  :-\

- Taakse tarkoitus hankkia spoileri, sekä add-on etu- ja takapuskurit ja merkitön maski tulossa, ja voi olla että koriin tullaan jotain pikkuisia hifistelyjä vielä 
  tekemään.  8)

- Myös cooleri olisi tarkoitus päivitellä
 
 Tässä vielä parit kuvat, ei mitään hyviä kuvia mutta toivottavasti niistä nyt joitain selkoa edes saa että miltä auto näyttää.








  Autoon joskus tulevat muutokset ellei tule jotain toista projekti autoa erikseen

- Kunnon alustasarja/iskarit Bilsteinin B8 tai vastaava.

- T19 - turbo,  ja eikös sen kaveriksi sovi R - volvon suuttimet. (Tämä osa-alue ei ole aivan täysin selvillä, eli jos joku haluaa, niin voisi mulle selvittää että mitä 
  kaikkea nyt pitäisi hankkia jos meinaa joskus tuon T19 - turbon hankkia ja saada auton sillä vielä toimimaan normaalisti)

- 3 tuuman putkisto, tai ainakin downpipe, ja loppu putkisto joko 3 tuuman tai 2,5!

Lisäilen autosta tänne kuvia, kun vanteet vaihdettu sekä autoa madallettu, muutenkin pitäisi parempia kuvia yrittää napsia... Päivittelen tänne aina sitä mukaan kun autolle jotain tapahtunut/tapahtumassa/meinaa tapahtua joskus ;D

 Noniin, vähän päivitystä tännekkin.

 Elikkäs Volvo sai uudempaa vannetta alle, nuo saa nyt ainakin täksi kesäksi kelvata.  :pomo:





Vielä odotellaan Lm-r tilausta, että saisi autoa hieman maanläheisemmäksi, sitten rupee pikku hiljaan tuo ulkokuori olemaan kunnossa ainakin hetkellisesti  ;D

Seuraavana tarkoitus päivittää auton äänentoistoa, vielä ei tiedossa että mitä kaikkea tulossa mutta eiköhän sekin selviä tässä hiljalleen  ;)

 Päivitystä nyt vähän tännekkin

Elikkäs madallusjouset ruottista saapuivat kotio viime viikolla, eihän siinä mennytkään kuin 2kk kiitokset L-M-R.se.  ::)

Ja nyt ei sitten viikonloppu lähtenyt yhtään hyvin käyntiin, kotoa lähtiessäni huomasin että mikäs lätäkkö auton alla on, noh jäähdytysnestettä tuo oli. Sitten vuotoa tutkiessa vaikutti ensin että kabiinista tuleva lämmitysletku(?)mikä menee lohkoon kiinni vuotaisi mutta, hieman kun purkasi enemmän niin kannen ja lohkon välistähän se ruikki oikein huolella.  :'(  Kansi irti, kansi kiero nyt kaksi vaihtoehtoa joko plaanata suoraksi tai yritän metsästää 531 kantta jostain nopeasti saa kaupata! Samalla vaihtuu jakopäänhihna ja kiristimet sekä vesipumppu, tällästä tällä kertaa yritän muistaa päivitellä tätäkin!  ;)




Ei ole tosiaan tännekkään hetkeen nyt tullut päiviteltyä, monta kertaa ollut tarkoitus mutta aina vaan jäänyt ja jäänyt  :-[

Kansirempan jälkeen volvo toiminut täysin moitteetta tekniikaltaan.  :pomo:
 
Ainut pieni ongelma joka mietityttää on nyt nuo vikavalot. Elikkäs tämä onkin aika monimutkainen juttu. Vikavalot toimivat siis aamuisin ja iltaisin sekä kostealla ilmalla. Mutta kuivemmalla kelillä tai sitten kun autolla hetken ajanut niin että kuivunut auton sisäilma/tai kone lämmennyt ei vikavalot tahdo enään syttyä kun laittaa virrat päälle. Mittaristo ollut jo pariin otteeseen irti ja paineilmalla putsattu sekä liittimiin laitettu kontaktisprayta mutta ei vaan tunnu auttavan  :buck2: Se johtokikka "hyppylanka" on jo siis aiemmin laitettu tuonne mittariston taakse ja tämän jälkeen ne hetken toimivat mutta sitten alkoi taas sama ongelma. Jos jollakin tähän jotain apua niin otan ilomielin vastaan.  :)

Ja tosiaan nuo madallusjouset ovat olleet myös asennettuina jo hetkisen aikaa omaan silmään passeli madallus tuo 60/40  ;)

Äänentoistoa tullut myös paranneltua subwooferin osalta. Kaverilta ostin perus Rockfordin 12" subbarin itselleni riittää aivan hyvin, että saadaan hieman tuota lisä bassoa. Uuden kunnollisen laatikon tuolle voisi vielä värkätä.  :)

Kova hinku olisi saada lisää voimaa ja kaikkea muuta laitettavaa autoon mutta tällä hetkellä opiskelijana ei vaan rahat tai aika yksinkertaisesti riitä eli, nyt tyydytään tähän. Kyllähän tämä melko hyvä käyttöauto on tälläisenäänkin.  ;)

Seuraavaksi varmaan öljyt vaihtoon ja kissan voisi putkesta ottaa pois viimeinkin, se nyt on vähän jäänyt  ;D

siinä nyt vielä pari huonoa puhelimella napattua kuvaa





Noniin elikkäs melko heikonlaisesti on tullut tätäkin päiviteltyä.  :-\ Vaikkei mitään suurta autolle nyt olekkaan tapahtunut, saanut vain ajella ilman ongelmia  :pomo:

Kävin auton katsastamassa, ekalla kerralla pomppasi apukuskin puoleisesta alapallonivelestä, vaihdoin sen samana päivänä ja seuraavana päivänä kävin hakemassa leiman nyt saa taas vuoden ajella.  ;)

Kaverilta ostin tuommoisen Volvon t16-turbon nyt kun halvalla sain, mietityttää vain paljonko sillä nyt sitten uskaltaa ahtaa, tonin lastut on boxeissa mutta viime aikoina kuullut sen verran paljon huonoa niistä että pistänyt miettimään hieman. Onkos jollakin jostakin muusta lastusta hyviä kokemuksia?

Lisäksi pitäisi alucooleri, isommat suuttimet ja immu ainakin näin alkuun ja katsoa kuinka homma lähtee kehittymään, vaikka hiljaa edetäänkin tiukan opiskelijabudjetin takia  :D

Vähän päivitystä nyt tännekkin.

Eli ei ole autolle paljoa tapahtunut, laturi väsähti viime viikolla mutta uusi tilalle ja nyt mennään taas  :hello:

Tässä muutama kuva  ;)

















« Viimeksi muokattu: 12.05.2015, 16:31:59 kirjoittanut Voresss »
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

AUH

  • Vieras
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #1 : 16.07.2014, 21:22:16 »
15g-19t kaikki siltäväliltä on toimivia ratkasuja vakion tilalle. Mut jos esim 19t+ärrän 450cc suuttimet niin tarvit vielä 3" imm ja kuulerin päivitys on erittäin suotavaa. Ja lastu pitää olla esim tonilta tilattu 3" immulle ja suotavaa kertoa myöskin muu kokoonpano.

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #2 : 16.07.2014, 22:00:20 »
15g-19t kaikki siltäväliltä on toimivia ratkasuja vakion tilalle. Mut jos esim 19t+ärrän 450cc suuttimet niin tarvit vielä 3" imm ja kuulerin päivitys on erittäin suotavaa. Ja lastu pitää olla esim tonilta tilattu 3" immulle ja suotavaa kertoa myöskin muu kokoonpano.
Jeps, tuosta 3" IMMusta olen kuullut myös. Ja nuo ärrän suuttimet ilmeisesti ihan riittävät tuolla setupille? Ja täytyypi lisätä tuohon to-do listaan tuo cooleri koska se on tarkoitus tässä hankkia muutenkin!.  ;)
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #3 : 29.09.2014, 00:45:27 »
Tais tää volsu ajaa vkl persiis kiinni kaupungista satamaanpäin?  :D
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #4 : 29.09.2014, 10:23:36 »
Tais tää volsu ajaa vkl persiis kiinni kaupungista satamaanpäin?  :D
kyyllä kyllä ihailtiin sitä sun 242   S*

Onko siinä kuinka paljon sitä potkun paskaa? :)
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #5 : 29.09.2014, 12:30:38 »
kyyllä kyllä ihailtiin sitä sun 242   S*

Onko siinä kuinka paljon sitä potkun paskaa? :)

Potkua se auto vielä nähnykkää.. Ei oo säädetty ku 4500kierroksee megasquirt ku siin tulee jtn häiriöpiikkejä :S mut sit ku saa kuntoon tai ees jaksaas yrittää laittaa kuntoon moottoriohjauksen niin sellanen 220hp. Eihä tolle koneel mtn erikoista oo tehty. Osia on haalittu hyllyhyn valmiiks et saa joskus si siyä tehoa :)

Edit. Tää on kyl nätti volvo. Kattoin heti kaupungis taustapeilistä et ny tulee joku turbovolvo peräs :D
toi kone mikä ny on 242 oli mulla farkku 740 aikoinaan. Se oli tosin ruma ku mikä mut kyl sille bemarit jäi :D
« Viimeksi muokattu: 29.09.2014, 12:33:03 kirjoittanut Fileman »
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #6 : 29.09.2014, 14:13:53 »
Potkua se auto vielä nähnykkää.. Ei oo säädetty ku 4500kierroksee megasquirt ku siin tulee jtn häiriöpiikkejä :S mut sit ku saa kuntoon tai ees jaksaas yrittää laittaa kuntoon moottoriohjauksen niin sellanen 220hp. Eihä tolle koneel mtn erikoista oo tehty. Osia on haalittu hyllyhyn valmiiks et saa joskus si siyä tehoa :)

Edit. Tää on kyl nätti volvo. Kattoin heti kaupungis taustapeilistä et ny tulee joku turbovolvo peräs :D
toi kone mikä ny on 242 oli mulla farkku 740 aikoinaan. Se oli tosin ruma ku mikä mut kyl sille bemarit jäi :D
jaahas, olin vaan saanut semmosen käsityksen että tuossa olisi hieman enemmänkin tuota potkua noista sun garagetissa olevien kuvien perusteella. Mutta kyllä tuommonen pyöreä lamppunen 242 on vaan hieno kuitenkin S*

Itseä kans tekisi mieli lisää tehoa mutta pitää nyt ainakin toistaseki tyytyä tuohon mitä tosta vakio turbosta irtoaa.  ::):P
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #7 : 29.09.2014, 14:25:32 »
jaahas, olin vaan saanut semmosen käsityksen että tuossa olisi hieman enemmänkin tuota potkua noista sun garagetissa olevien kuvien perusteella. Mutta kyllä tuommonen pyöreä lamppunen 242 on vaan hieno kuitenkin S*

Itseä kans tekisi mieli lisää tehoa mutta pitää nyt ainakin toistaseki tyytyä tuohon mitä tosta vakio turbosta irtoaa.  ::):P

Se holsetti oli tulossa autoon muttakun jäin työttömäks sillo ni piti myydä ahdin, vaihdelaatikko getrag ymt tilpehörit pois :D hyllys on tosin viel h-profiili kiertokanget ymt et kyl se siit.

Tuohon vakiopakosarjaan saa helposti esim 19t ahdin. Sit vähä isommat suuttimet ymt nii kyl sil taas hetken pärjää :D onkos sulla lukkoperää tässä?
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #8 : 29.09.2014, 14:43:47 »
Se holsetti oli tulossa autoon muttakun jäin työttömäks sillo ni piti myydä ahdin, vaihdelaatikko getrag ymt tilpehörit pois :D hyllys on tosin viel h-profiili kiertokanget ymt et kyl se siit.

Tuohon vakiopakosarjaan saa helposti esim 19t ahdin. Sit vähä isommat suuttimet ymt nii kyl sil taas hetken pärjää :D onkos sulla lukkoperää tässä?
jeesjees. Joku tuommoinen t19 tai vastaava turbo olisikin tarkoitus joku kaunis päivä hankkia. Tai jos tämä ei olisi vähäpäästöinen niin luultavasti joku holsetti mutta ei jaksaisi kauheasti aina vaihdella turboa että saisi leimalle.  :(

Ja kyllä tässä vissiin se volvon kitkalukko on, toimii vaan jotenkin hämärästi välillä vetää niin mielellään koko ajan molemmilla renkailla ja välillä taas yrittää vetää vaan toisella. ;D
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #9 : 29.09.2014, 16:05:29 »
jeesjees. Joku tuommoinen t19 tai vastaava turbo olisikin tarkoitus joku kaunis päivä hankkia. Tai jos tämä ei olisi vähäpäästöinen niin luultavasti joku holsetti mutta ei jaksaisi kauheasti aina vaihdella turboa että saisi leimalle.  :(

Ja kyllä tässä vissiin se volvon kitkalukko on, toimii vaan jotenkin hämärästi välillä vetää niin mielellään koko ajan molemmilla renkailla ja välillä taas yrittää vetää vaan toisella. ;D

Jokuhan oli tehnyt täälä foorumilla niin että lähettänyt vakio ahtimen johki firmaan ja sielä firmassa sitten koneistivat ahtimen että sai isommat siivet sinne. en nyt muista mitä ahdinta se sitten vastasi.. mutta ulkoa sit vakio ahtimen näkönen :D vaikkei noissa nyt muutenkaa hirveitä koko eroja ole.

Suosittelen torsenin 588 lukkoa. itse tuossa jokunen kk sitten asensin ja hyvin toimii. mulla oli räikkälukko mutta en suosittele sitä kenellekkään muulle kuin jos ajaa vaan jäällä tai rallia kaasupohjassa :D
https://www.youtube.com/watch?v=zzc1Qm_M5tc&list=UUmhhxf8IU12yKjvvrURG0WQ
tuossa vähän torsenin testausta. hyvin pyörii pienillä kierroksilla 225leviät kummit. ei tarvi kierrättää niinku bemareita  :pomo:
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #10 : 29.09.2014, 17:40:54 »
Jokuhan oli tehnyt täälä foorumilla niin että lähettänyt vakio ahtimen johki firmaan ja sielä firmassa sitten koneistivat ahtimen että sai isommat siivet sinne. en nyt muista mitä ahdinta se sitten vastasi.. mutta ulkoa sit vakio ahtimen näkönen :D vaikkei noissa nyt muutenkaa hirveitä koko eroja ole.

Suosittelen torsenin 588 lukkoa. itse tuossa jokunen kk sitten asensin ja hyvin toimii. mulla oli räikkälukko mutta en suosittele sitä kenellekkään muulle kuin jos ajaa vaan jäällä tai rallia kaasupohjassa :D
https://www.youtube.com/watch?v=zzc1Qm_M5tc&list=UUmhhxf8IU12yKjvvrURG0WQ
tuossa vähän torsenin testausta. hyvin pyörii pienillä kierroksilla 225leviät kummit. ei tarvi kierrättää niinku bemareita  :pomo:
Jeps nätisti näytti matalilla kierroksilla pyörivän 8) kuvattu ilmeisesti hutskin kirkon vieressä jos en aivan väärin nähnyt? ::)

Ja kyllä joku tommonen kunnon perä olisi kiva, ja niin että se lukottaisi aina oikeissa kohdissa kun tuo volvon kitkaperä vetää kahella vähän silloin kun sitä huvittaa tai ainakin tuntuu siltä  :D

E: ja eikös joku täälä foorumilla niitä vakio turboja muokannut 15g turboiksi, hintaa en muista mutta ei kauhean paha muistaakseni ollut.

« Viimeksi muokattu: 29.09.2014, 17:44:49 kirjoittanut Voresss »
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #11 : 29.09.2014, 18:41:06 »
Jeps nätisti näytti matalilla kierroksilla pyörivän 8) kuvattu ilmeisesti hutskin kirkon vieressä jos en aivan väärin nähnyt? ::)

Ja kyllä joku tommonen kunnon perä olisi kiva, ja niin että se lukottaisi aina oikeissa kohdissa kun tuo volvon kitkaperä vetää kahella vähän silloin kun sitä huvittaa tai ainakin tuntuu siltä  :D

E: ja eikös joku täälä foorumilla niitä vakio turboja muokannut 15g turboiksi, hintaa en muista mutta ei kauhean paha muistaakseni ollut.

minä en tunnusta olleeni lähelläkään hutskin kirkkoa... mutta joo kyllä toi sieltä on ::)  :D

joo kyllähän se kannattaa ostaa heti kerralla kunnon lukko vaikka vähän maksaakin enemmän mutta sitteppä toimii oikein hyvin  :pomo:
räikästä vielä sen verran että kyllähän seki toimii kun lukittaa kuitenki aina 100% mutta jos vähääkään ajaa normi ajoa niin se on aivan surkea siihen. menee ajomukavuus nolliin sen kanssa.
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #12 : 29.09.2014, 21:44:38 »
minä en tunnusta olleeni lähelläkään hutskin kirkkoa... mutta joo kyllä toi sieltä on ::)  :D

joo kyllähän se kannattaa ostaa heti kerralla kunnon lukko vaikka vähän maksaakin enemmän mutta sitteppä toimii oikein hyvin  :pomo:
räikästä vielä sen verran että kyllähän seki toimii kun lukittaa kuitenki aina 100% mutta jos vähääkään ajaa normi ajoa niin se on aivan surkea siihen. menee ajomukavuus nolliin sen kanssa.
olis niin paljo kaikkea mitä haluais ostaa mutta kun ei rahat riitä kaikkeen  ;D

Mutta tottahan tuo on ettå kunnon perå olisi hyvä hankinta ettei käy niinkuin kaverille jolla jo kolmas perä tälle kesälle ;D
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

Poissa squealer

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #13 : 29.09.2014, 23:24:43 »
Tämä bongattu viimeksi tänään paikallisen amiksen parkkikselta ja löytyihän se  täältä foorumiltakin.
Komia 940 luonnossakin  O0

Poissa Voresss

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 194
  • Utan Volvon :(
Vs: Voress, eka oma - Volvo 940 B230FT -94
« Vastaus #14 : 30.09.2014, 01:03:48 »
Tämä bongattu viimeksi tänään paikallisen amiksen parkkikselta ja löytyihän se  täältä foorumiltakin.
Komia 940 luonnossakin  O0
Jeps siellähän se tapaa nojailla aika usein ;D

E: kyllä sieltä vrcf tarrakin löytyy ei vain oikein meinaa erottua tuon värisestä autosta :-\
« Viimeksi muokattu: 30.09.2014, 01:06:14 kirjoittanut Voresss »
EX: Volvo 945 2.3T -94
Shöwruum
Volvo Boost Squad
Nykyinen: Subaru Impreza WRX STI Type-RA

 

KL-varaosat  Race.fi