Mikähän mahtaa allekirjoituksen autoa vaivata.
Elikkäs esimerkiksi liikennevaloihin tultaessa painan kytkimen pohjaan niin auto sammuu jos ei anna kaasua tai päästä kytkintä, mutta vaikka auto sammuisi niin tähän asti ainakin lähtenyt heti normaalisti käyntiin. Välillä taas tekee niin että pysähtyessä kierrokset jäävät leijumaan vähän yli 1000kierrokseen eivätkä laske ennenkuin auton sammuttaa ja käynnistää uudelleen. Seokset näyttäisivät ainakin pysyvän aikalailla normaalina, ja muuten ajettaessa auto toimii aivan normaalisti. Vika oikeastaan tuli esiin sen jälkeen kun vaihdoin turbolle menevän imuputken puruputkesta alumiiniseen, ja uusi putki on tiivis joka paikasta.
Tuossahan on nyt mitsun t16 turbo, boschin punaiset 398cc suuttimet ja 3" immu, autoa säädetään ostrichilla mutta karttoihin ei ole mitään kummoisia muutoksia tehty ennen tätä vikaa eli ei pitäisi olla vika siellä.
Tulpat ja tulpanhatut ovat juuri uusittu, tulpat on asteen kylmemmät kuin originaalit ja tulpanhattujen pitäisi olla laadukkaat. Ilmamassamittarin putsasin crc:n aineella, ja immun langat olivat ainakin ehjät.
Voiko bensapumppu oireilla tuolla tavalla?