Äh, tarvitaan apuja iskarien valintaan.
Tilanne: takaiskarit lopussa, toisesta jopa öljyt jo kastelleen iskarin. Ajatuksena on madaltaa autoa maltilliset 30-40mm, mutta joskus myöhemmin, sillä nyt ei ole aikaa eikä rahaa vaihtaa koko alustaa.
Ajattelin ostaa pelkät uudet takaiskarit nyt mahd. nopeasti ja vaihtaa alle. Kesälomilla kun on aikaa sit olis tarkoitus vaihtaa koko alusta uusiksi. Jos vain kerkeän, saattaa mennä jopa ensi kesään(2012) sillä on talon remontti alkamassa.
Iskareiksi oon ajatellu Bilsteinin B6:sia, mutta googlen avulla löytyi tietoja, että ne eivät toimi kuin vakiojousien kanssa ja että madallusjousilla pitäs käyttää B8:a. Eli onko tosiaan näin, että jos nyt ostan B6:set niin alustan vaihdon kanssa pitäis vaihaa sit takaiskarit uudestaan?
Toinen iskari mitä oon miettiny on Konin FSD:t, nämä lukemani mukaan toimivat vakoialustalla ja maltillisella madalluksella ihan yhtälailla, mutta tätä vaihtoehtoa heikentää etuiskarien joustintukien rakentelu vanhoista iskaritolpista. Bilsteinissä ne näyttäs olevan valmiina. Mitään järkeä ei liene sekoittaa eri-iskareita eri akseleille?
Vai onko järkevintä hakea halvimmat mahdolliset vakiopumput taakse, kunnes sitten laittelee koko alustan kerralla kuntoon priimaosilla.