Futurez  Kulkukoira

Älypuhelimet, tabletit ym. laitteet -topic

  • 1333 Vastauksia
  • 671295 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Kyllä minä ostan/vuokraan elokuvia/musiikkia, joskus molempia(eli ensin vuokraan ja sitten ostan :) ). Käytännössä iTunesista käsin hoidan tämän kaiken ja ihan tyytyväinen olen tilanteeseen :)

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Iltasanomat: Teslalta jymy yllätys, heidän patteri tekniikkansa laajenee nyt kotitalouksiin!


http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1430547912860.html

Tätä kutsutaan nykyään innovaatioksi :facepalm:
« Viimeksi muokattu: 03.05.2015, 01:22:21 kirjoittanut Orlov »

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6585
  • 1% Hybridi
Se taannoin ostamani Android-tv vehjes toimii hyvin Netflixin ja HBO:n kanssa  ;)  Kuinkahan tuon HBO:n saa määritellyksi toiselle laitteelle, on hiukan epäselvä ohjeistus ?
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Käyttääkö kukaan Androidin omaa Gmail-sovellusta sähköpostin lukemiseen ja jos käyttää, toimiiko se ihan kuten pitää? Minulla tekee jostain syystä sitä että kun viestin avaa, lukee ja ehkäpä jopa poistaakin niin seuraavan kerran kun menee koneelle ja katsoo sähköpostit niin siellä se möllöttää vielä lukemattomana. Aiemmin on kuitenkin toiminut ihan nätisti, aloitti sekoilun jokunen viikko sitten. Potilaan strategiset mitat Sony Xperia V, Android 4.3, Gmail 5.2.93061572.

Slerbahuuli

  • Vieras
Täällä toimii gmail sovellus kuten pitää. Ei mitään moittimista.

Samsung Galaxy Xcover2

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6585
  • 1% Hybridi
Miksihän ei videot pyöri kitkat kännykässä , youtube on päivitetty viimeiseen versioon. Lataa kyllä kuvavirtaa, muttei toista  ::)
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Niko_S

  • Vieras
Miksihän ei videot pyöri kitkat kännykässä , youtube on päivitetty viimeiseen versioon. Lataa kyllä kuvavirtaa, muttei toista  ::)

Mene ja tiedä. Googlella on kuitenkin pirusti tietotaitoista porukkaa töissä, joten luulisi tulevan kerralla toimivaa, toki pieniä bugeja voi olla.

Play-kaupassa tulee vastaan paljon kommentteja, että sovellus x ei toimi, mutta itse olen säästynyt melkein kaikilta fiboilta.
Oli tosin minullakin jossain vaiheessa aiemman Kitkatin kanssa ongelmaa Youtubin kanssa, mutta sitten Motorola heitti kehiin Lollipop päivityksen saataville.
Sen jälkeen on pelittänyt Youtube päivityksineen ilman ongelmia.

Itsellä luurina Motorola Moto G (US -malli, vain sisäinen muisti 16 Gb, ei korttipaikkaa), ja kättiksenä Lollipop 5.0.2.
Veljellä on Euromallin vastaava, tosin 8 Gb sisäistä, muistikorttipaikalla, ja 4G valmius. Siihen ei ole vielä tullut Lollipop päivitystä.

Motorola tosiaan lupasi kaikkiin Moto -sarjan puhelimiin Lollipop päivitykset, ja viimeisimmän tiedon mukaan tulee tuoreempi Lollipop versio, joka sisältää bugien korjauksia.
Ainoa havaittava bugi, minkä olen itse huomannut tuossa 5.0.2 Lollipopissa on, että herätyskellon torkku- tai sammutusilmoituksissa puuttuu kirjaimia. Esim. lukee: "Herätys Oh." tai "Torkku xx.xx ast."
Muuten toimii oikein hienosti, ja Kitkat vs. Lollipop, niin toiminnot nopeutuivat ja akunkesto tuntui ainakin aluksi parantuvan tietyillä osaalueilla.
Lisäksi käyttis muutenkin selkiytyi ja Lollipop onkin kevyempi järjestelmä kuin Kitkat.

Seuraavaa älyluuriakin olen katsellut, jos tuo nykyinen nyt hajoaisi, niin Suomesta ei näytä saavan puhelinta alle 500e, missä olisi Lollipop käyttiksenä. Tosin ominaisuudet kasvavat hinnan mukaan.

Hinta-laatu suhteeltaan tuo Moto G on kuitenkin ollut hyvä.
Uutena maksanut noin 200e, ja hintalaatusuhde hyvä (kestänyt myös pari tiputusta), vaikka näyttö on vain HD-ready ja pääkamera 5 MPix.
Suurin plussa tuossa on ollut juurikin päivitettävyys Lollipoppiin, kun edes kaikissa tällä hetkellä myytävissä 500e puhelimissa ei ole Lollipoppia tehdasasetuksena.
Itselle ainakin riittää 4,5" näyttö, kun mahtuu vielä taskuun hyvin, ja nettiä näkee selata ja videoita katsella. Myös 5 Mpix kamera menee perus kuvailuissa, jos ei vaadita huippulaatua.





Poissa Petski

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi
Nyt paukahti G2:seenki Lollipoppi. Tuntuu että jo alunperinki hyvä akunkesto ois parantunu. Ja paljon nykyaikasemman näkönenhä tää on

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Ei kai kukaan enään tänäpäivänä OSTA elokuvia ja musiikkia  :o

Kyllä tuota tulee välillä tehtyä. Pelejä myös.
a car you can believe in

Poissa Nortti

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1206
    • Volvon tuunausta vuodesta 1985
Miksihän ei videot pyöri kitkat kännykässä , youtube on päivitetty viimeiseen versioon. Lataa kyllä kuvavirtaa, muttei toista  ::)

Mulle teki tuon jonkun päiviksen jälkeen.  Siihen auttoi kun sovelluksista poisti youtuben päivitykset.

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6585
  • 1% Hybridi
Mulle teki tuon jonkun päiviksen jälkeen.  Siihen auttoi kun sovelluksista poisti youtuben päivitykset.
Ok, pitänee kokeilla. Aattelin jo, että roottauksen jälkeen poistetuissa googlen turhakkeissa olis ollut syy moiseen käytökseen.
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa riparapa87

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 534
  • www.vrcf.fi
Levono teki mielen kiintoset.Järjestelmän päivitys.Sen jälkeen tuli "Yhdeystietojen hallinta on pysäydetty". virheilmotus ja eteen päin ei mee enään.Onko ideoita miten sais toimiin.? Ei auta uudelleen käynistykset.
Vi*tullako vihellät,kun huuli on halki. ::)

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6585
  • 1% Hybridi
Ok, pitänee kokeilla. Aattelin jo, että roottauksen jälkeen poistetuissa googlen turhakkeissa olis ollut syy moiseen käytökseen.
Poistin päivitykset, muttei toimi geneeriselläkään youtubella.  Onko tuo jotenkin kuitenkin kytketty esim. googlen movieen, sen oon poistanut käytöstä roottauksen jälkeen
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa Petski

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi
Kyllä tuota tulee välillä tehtyä. Pelejä myös.

Kaikille sattuu vahinkoja

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Kaikille sattuu vahinkoja

Sitä on vaan keräilijä. Yksistään Scooter-bändin julkaisuja on ihan fyysisenä kopiona 229 (tarkka luku) :P
a car you can believe in

 

Elekma  Autoracing