Autoracing  KL-varaosat

LH 3.2+EZ 129

  • 8 Vastauksia
  • 3794 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kojontti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1404
  • www.vrcf.fi
LH 3.2+EZ 129
« : 07.09.2014, 23:25:13 »
Onkos kyseiseen laitteeseen syventynyt kukaan? Saako sytkää toimimaan ominpäin kun näyttäisi kaaviokuvissa kuitenkin yhteys olevan purkkien välillä, jostain netin uumenista luin että vain kaasuasento menisi sytkälle tuolta jettipurkista?

Kaasariruokinta kun olisi mielessä...

E: eipä tunnu tietoa olevan tarjolla, eli taidetaan rakentaa mega ohjaamaan sytkää...

« Viimeksi muokattu: 09.09.2014, 21:08:23 kirjoittanut Kojontti »
V70 D5A AWD -08, S60 2.5Ta -03
142 -71 (wannabe something...)
Purkurivissä 940-91 ,855 Tdi -96, 855 2,5 20v
ex:V70 Classic 2,4D -07, V70-98, 142-69

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4450
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: LH 3.2+EZ 129
« Vastaus #1 : 23.09.2014, 15:08:20 »
Lh3.2 ei varmasti ole kehittymättömämpi kuin 2.4, joten polttoaineen puolelta tulee sytkälle kuormatieto, joka ei ole mikään pelkkä kaasun asento, vaan ns. vääntö jota koneelta pyydetään. Ja se lasketaan sitten useampien asioiden tuloksena.

Joten sen saaminen toimimaan ilman LH:ta on aikasmoinen temppu.
Mega on tässä tapauksessa se helpompi (lue järkevämpi) ratkaisu.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Kojontti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1404
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 3.2+EZ 129
« Vastaus #2 : 23.09.2014, 16:05:41 »
Ihan uteliaisuuttani kysyn, onko tuo 3.2 jotenkin suojattu tai muuten vaikea vai miksei niitä sepitetä kuten 2.4:sta?
V70 D5A AWD -08, S60 2.5Ta -03
142 -71 (wannabe something...)
Purkurivissä 940-91 ,855 Tdi -96, 855 2,5 20v
ex:V70 Classic 2,4D -07, V70-98, 142-69

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4450
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: LH 3.2+EZ 129
« Vastaus #3 : 23.09.2014, 16:31:19 »
Ihan uteliaisuuttani kysyn, onko tuo 3.2 jotenkin suojattu tai muuten vaikea vai miksei niitä sepitetä kuten 2.4:sta?

Ei ole lopultakaan sen kummoisempi, mutta sen verran harvinainen ja kukaan ei ole oikein innostunut dekoodaamaan sitä (työlästä ja hidasta).

Eikä sen rautakaan ole niin yleistä kuin 2.4:n joten aika ymmärrettävästi se on jäänyt lapsipuolen asemaan.


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2398
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 3.2+EZ 129
« Vastaus #4 : 23.09.2014, 18:53:10 »
Taitaa löytyä ainoastaan 92-93 240, B230F+M47 paketista, jotka myytiin uutena Kaliforniaan.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Kojontti

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1404
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 3.2+EZ 129
« Vastaus #5 : 23.09.2014, 21:09:27 »
Taitaa löytyä ainoastaan 92-93 240, B230F+M47 paketista, jotka myytiin uutena Kaliforniaan.

Jos otsikon ohjainlaitetta meinaat niin alkupään 850 2,5 20V on noilla purkeilla tehty.
V70 D5A AWD -08, S60 2.5Ta -03
142 -71 (wannabe something...)
Purkurivissä 940-91 ,855 Tdi -96, 855 2,5 20v
ex:V70 Classic 2,4D -07, V70-98, 142-69

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2398
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 3.2+EZ 129
« Vastaus #6 : 23.09.2014, 21:39:02 »
Jos otsikon ohjainlaitetta meinaat niin alkupään 850 2,5 20V on noilla purkeilla tehty.

No jopas, luulin että viitostinakoneet aloitti suoraan Motronicilla.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa REX

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 133
  • www.vrcf.fi
Vs: LH 3.2+EZ 129
« Vastaus #7 : 27.09.2014, 00:26:46 »
No jopas, luulin että viitostinakoneet aloitti suoraan Motronicilla.

OT:

..10v tinakoneessa on siemenssin fenix tms.
240 Turbo ja... Golf ja Passatti

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: LH 3.2+EZ 129
« Vastaus #8 : 27.09.2014, 00:41:25 »
OT:

..10v tinakoneessa on siemenssin fenix tms.
Siemens Fenix 5.2, joka ei tarvitse turhaa rojua (IMM) imuputkeen.

Ja ne Kaliforniaan menneet viimiset 240:t oli LH-Jet 3.1:llä.
Jäitä housuun!

 

Proturbo  Autodiagnoosi