Kesäkuussa D5 vaihtui jälleen V8 malliin. Nyt alla 2007 mallinen S80 V8 Summum executive. Auto ollut käytännössä jollei myyjää lasketa vanhemmalla herralla uudesta asti.
Kilometrejä oli tullut 10 000 molemmin puolin per vuosi. Auto on niin siistissä kunnossa kuin vain voi olla. Värinä hopea ja vaalean nahka sisusta. Extroina mm blis,kääntyvät xenonit, four-c, premium souns ym. Alusta asti vaivannutta "ongelmaa" että 1-2h ajon jälkeen seisottuaan starttauttaa hetken korjattiin merkkiliiikkeessä vaihtamalla polttoaine pumppu yksikkö kun linjapaine laskee testerin mukaan. Vaikutusta asiaan ei ollut mutta lähes 1000e lasku aiheesta saatiin aikaan. Samalla vaihdettiin sireeni kun herjasi pelkästään virrat päälle laittamalla päälle huolla hälytysjärjestelmä. Tämä herja tulee edelleen mutta ei tuo hirveästi haittaa koska se ei tule koskaan jos normaalisti käynnistät auton.
Nyttemmin tuon starttaus ongelma syyksi on paljastunut vuotava suutin/met. Aika varattuna suuttimen vaihtoon. Nyt alkanut jostain syystä polttoaineenkulutus nousta niin ettei enää pääse alle 10L tankillisiin vaikka aiemmin samalla ajo tyylillä pääsi 8,5-9L lukemiin. Liittyneekö tuohon suutin juttuun.