91
Showroom / Vs: Volvo 240 GL Injection 1988
« Uusin viesti kirjoittanut M.P 22.05.2024, 23:52:34 »Siivous rojekti aloiteltu. Räjäytin kojelautaa lukuunottamatta koko sisustan ulos.
Matot ja penkit aika ryytyneessä kunnossa. Lian alta paljasstui ehjät ja hyvät matot. Eivät oo varmaan olleet noin siistit kun tehtaalta tullessa.. Penkit ja muut verhoilut pääsee pesuun kun saan ostettua tekstiilipesurin.
Ja noh.. mattojen alta löytyi lisää puuhaa kesäiltoihin..
Takaa pyöränkotelot ja kaaret aika rujot kuten näissä on tapana. Ei yllätä ottaen auton iän jne huomioon. Suunniteltiin isän kanssa et täytyy varmaan vaihtaa noi kaaret kokonaan kun sen verta mädät ja pääsee käsiksi paremmin muihin kohtiin. Faija lupasi jo alustavasti tehdä osan peltitöistä että sais nopeemmin ajoon. Tulee noin kyl tehokkaammin valmiiksi ja jälki noin sata kertaa parempaa kun mulla.
Jälkimmäisessä kuvassa näkyy kun tukivarren kiinnike tullut kurkkaan takapenkin puolelle. Ajettu varmaa pieneen ruotamonttuun.. Onneks ei oo revenny kokonaan irti. Tuo teettä jo vähän työtä kun pelti noussut hieman tosta.
Aloittelin tänään jo valmistelua hitsaus rojektia varten. Kuskinpuoli pääsee ensin työstettäväksi. Siistin harjalaikalla massat pois ja kaivoin kaikki ruosteet esille.
Juu, tää ihan hyvä koppa. "Pientä" laittoa on, mutta sitä on kaikissa 240.. Pitää vaan varoa ettei lähde siivous projekti käsistä ja auto kohta korigrillissä ja joku mörkökone nokalla
Matot ja penkit aika ryytyneessä kunnossa. Lian alta paljasstui ehjät ja hyvät matot. Eivät oo varmaan olleet noin siistit kun tehtaalta tullessa.. Penkit ja muut verhoilut pääsee pesuun kun saan ostettua tekstiilipesurin.
Ja noh.. mattojen alta löytyi lisää puuhaa kesäiltoihin..
Takaa pyöränkotelot ja kaaret aika rujot kuten näissä on tapana. Ei yllätä ottaen auton iän jne huomioon. Suunniteltiin isän kanssa et täytyy varmaan vaihtaa noi kaaret kokonaan kun sen verta mädät ja pääsee käsiksi paremmin muihin kohtiin. Faija lupasi jo alustavasti tehdä osan peltitöistä että sais nopeemmin ajoon. Tulee noin kyl tehokkaammin valmiiksi ja jälki noin sata kertaa parempaa kun mulla.
Jälkimmäisessä kuvassa näkyy kun tukivarren kiinnike tullut kurkkaan takapenkin puolelle. Ajettu varmaa pieneen ruotamonttuun.. Onneks ei oo revenny kokonaan irti. Tuo teettä jo vähän työtä kun pelti noussut hieman tosta.
Aloittelin tänään jo valmistelua hitsaus rojektia varten. Kuskinpuoli pääsee ensin työstettäväksi. Siistin harjalaikalla massat pois ja kaivoin kaikki ruosteet esille.
Kohtuu kopakan näkönen kartano, kun lamppujen altakin valkonen ja kontti näyttää olevan yhessä osassa. Hienoa että näitä pelastetaan liikenteeseen
Juu, tää ihan hyvä koppa. "Pientä" laittoa on, mutta sitä on kaikissa 240.. Pitää vaan varoa ettei lähde siivous projekti käsistä ja auto kohta korigrillissä ja joku mörkökone nokalla