Onhan se totta tosiaan meirän toi Volle ollut jo syksystä -99.
Kulki ja kävi aivan tavallisena käyttöautona ympäri vuodet kesään 2004 asti.
Sen jälkeen ei ole ajettu talvisin ollenkaan ja syksyllä 2007 lähti tämä auton tuunaus/rakentaminen hanskasta.
Nyt tällä hetkellä tuntuu että auto on valmis.
Näin äkikseltään mitä muistuu mieleen niistä muutoksista mitä on tehty viime syksyn Hifi&Tuning Show:n jälkeen:
-Coiloverit säädettävällä yläpäällä.
-Ipd:n 25 mm. kallistuksenvakaaja edessä.
-Uusi rosterinen pakosarja.
-Auto mapattu uuden pakosarjan asennuksen jälkeen. (kolmas kerta, E85 ja 1.8 bar. +550 hp./+600 Nm.)
-Ipd:n 22 mm. kallistuksenvakaaja takana.
-Vahvemmat ja säädettävät "koiranluut".
-Konehuoneen rosteriputkia/imusarja kiillotettu.
-Hiukan lisää hiilikuitua konehuoneessa.
-M56H-vaihdelaatikko.
-Quaifen vetöpyörästön lukko.
-Autoon asennettu kunnon stereot (Kenwoodin soitin, JL Audion kaiuttimet ja tupla 10" bassot, 2x JL Audion vahvareita)
-Koko tavaratila verhoiltu uudestaan.
-Käretön sytytys erillisillä sytytyspuolilla.
Saapas nähdä että onko meitä Volvo miehiä/naisia tän vuoden Hötsissä...
http://www.garaget.org/?car=231155