Sitä putkea vapariversiosta ei pysty varovasti taivuttamaan vai murtuuko se ?...harvemmin noita suutinputkia joutuu uusimaan, ellei ole ylikiristetty kartioliitosta pilalle.
Miksiköhän motonetti myy sitten 2eri suutinputki sarjaa. vapariin ja turboihin omat.
Tuolta motonetin sivultahan sen vastauksen kysymykseenkin olisia saanut, että niissä on eroa, kerta 2 eri sarjaa myyvät. Itse en ole vaparikoneisista suutinputkia kertaakaan purkanut tai nähnyt niin oletin että samat olisi.
Nuo suutinputket eivät saisi pahemmin hinkata mihinkään tai kuluvat äkkiä puhki. Noissa on resonoinnin estämiseksi välissä ne muoviset klipsut tai vanhemmissa sellainen rautakannake, jossa kuminpala välissä. Asentaessa niitä voi vähän naputella kiintoavaimella ennen lopullista kiristämistä niin jännitys häviää ja asettuu paremmin paikalleen. Joskus suutinputken vuotokin asettuu kun ensin löysää vähän liitosta, napauttaa siihen ja kiristää samalla.