Itse tein näin.
-Pyörät irti
-Raidetangonpäät irti
-Rattiakselin ja ohjausvaihteen liitos auki, pyöränkotelosta pääsee pikkuräikällä ja 40cm jatkovarrella hyvin käsiksi
-Apurunkon takapultit kokonaan auki ja etupultit reilusti auki
-Kallistuksenvakaaja pois
-Hydraulipuket ja niiden tuet auki
-Ohjausvaihteen kiinnityspultit auki, myös se kolmiotukisuoja joka on apurungossa kiinni
-Ohjausvaihde pois ja uusi tilalle.
-Ohjausvaihteen kiinnityspultit kiinni ja kolmiohärdelli
-Hydrauliputket kiinni
-Apurunko kiinni
-Hydrauliputket kiinni
-Rattiakselin ja ohjausvaihteen hytin puoleinen liitos auki ja koneen puoleinen kiinni ja sitten hytinpuoli kiinni
-Kallistuksen vakaja kiinni
-Raidetangot ja pyörät takaisin ja kulmien säätöön
Vittumainen 4tunnin homma.