Vähän on haasteita koneen säätämisen kanssa.
Venat on säädetty löysälle, siten että seuraava naksu alaspäin saa venat kilisemään.
kaasari on säädetty siten, että tyhjäkäynnillä AFR on 14,6. Mutta silti hetken kuluttua ajamaan lähdön jälkeen AFR painuu yli 16:n eli laihalle vetää ja kone alkaa keittää. Mitenkähän tuo pitäisi säätää että saisi koneen toimimaan kunnolla.
Eilen mokoma sitten poiki kolmospytyn kiertokangen tien varteen. No, ei muuta kuin jenkkiauto lainaan huoltamolta ja Kekmettiä hakemaan. Kekmetillä hinailin sitten satsumaa kohti Kesselinperää, kun fiat-kaahari tuli vastaan ja veti Satsuman aivan solmuun. Kyydissä ollut 3. sylinterin mäntä lensi jonnekin metsään, ja puskurin + kuskin oven joutui kaivelemaan maastosta myös. Siinä matkalla olin kuolla janoon kun ei tietenkään ollut eväitä mukana.. Nyt sitten satsuma on kone levällään tallissa ja ihmettelen että mistäkähän saisi uudet männät...