No ei ainakaan enää siinä sytkäkivessä.
Tuppaa näissä takavedoissakin kytkin kypsymään joskus jo alle 500tkm:n...
Paskalaatua.
Jep oon tosi pettyny kun kykä + kaksoismassa kestää vaan 300tkm.. (pientä rääkkiäkin
) Vertaa esim vag konsernin vauhtipyöriin mitkä RÄJÄHTÄÄ 150tkm, ainakin se kyseinen yksilö.
Töistä kun lähdin niin pikkusen savupilven pisti pakoputkesta. Pari päivää ajanu nätisti = öljyt ei oo vähentynyt.
Liekö ahdin, sai happea sillon pari päivää sitten kun hävitti öljyä enemmänkin?
Ahdin tuntu tiukalta, ei päällisinpuolin eikä sisältä öljyssä. Ahtoputkissa öljypinnoite, kaasuläpän edessä 5-10 pisaraa öljyä.
Sisällä ahtimessa oli kirkasta öljyä parisen tippaa. Tuntuis suht normaalilta. Ahdoille/lla ahtimen laakerit(?) ujeltaa normia enemmän/oudommin.
Tuntuu toimivan huomattavasti paremmin uudella sytkäkivellä.
ps. Tilasin d24tic m90 kytkinlevyn ja m90 painelaakerin. (sachs 107€ alennuksilla)