Autoracing  KL-varaosat

Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km

  • 98 Vastauksia
  • 27833 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #15 : 23.07.2012, 19:17:14 »
Tuntuu etten osaisi mitään. Oon ihan paniikissa ton auton kanssa  :D Toisaalta asiantuntijatkaan eivät ole saaneet tuota pelaamaan.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2022, 03:18:11 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 681
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #16 : 23.07.2012, 19:44:05 »
Tuntuu etten osaisi mitään... Oon ihan paniikissa ton auton kanssa...

Vaihdan ton mielelläni toimivaan Volvoon, ihan mikä tahansa takavetoinen kelpaa.

Ei kannata nyt hötkyillä. Kyllä tuo varmasti saadaan kuntoon, foorumilta kun löytyy paljon tietäjiä.
Kyseessä ei varmastikaan ole iso vika.
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #17 : 23.07.2012, 19:58:12 »
Toivotaan niin. Ei oo hauskaa kun eka auto tekee mystiset.

Kumeja saa tulla potkimaan.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2019, 04:52:44 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #18 : 23.07.2012, 21:09:19 »
Heittäisin b-pumpun releen piikkin jos bensaa katkoo. Kyllähän nyt kotkassa jollakin on taitoa yhtä kakssatkua laittaa?  ???

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #19 : 23.07.2012, 21:29:17 »
Ei tunnu olevan
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3760
  • 195hv/406Nm
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #20 : 24.07.2012, 12:58:16 »
Annetaan myös ääni releelle. Jos pihiks heittäytyy niin rele auki ja kolvi kouraan ja juotokset läpi.... Ainankin halpa kokeilu.
Eikä tuo ny 240 oo ees hankala irroittaa :) Hanska lokeron alta 3muovi nastaa kääntää 90 astetta ja nyppäsee irti... Ja verhoilun alapäässä pari lisää. Ja sieltä Themoosen linkkaaman kuvan näkymä jo paljastuukin.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2012, 13:00:35 kirjoittanut jogiin »

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #21 : 24.07.2012, 17:36:19 »
Tiedän mistä osasta on kyse, mutten vaan ymmärrä mitä sille pitäisi tehdä. Kun se on tuollainen muovipötikkä.
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #22 : 24.07.2012, 17:37:02 »
Ja muistakaa että edes kipinää ei tule tällä hetkellä.
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #23 : 24.07.2012, 17:49:34 »
Ja muistakaa että edes kipinää ei tule tällä hetkellä.
Siihen vois olla ykk-anturi syyllisenä, kuten tuossa on mainittu
No kun halvalla sai.

The moose

  • Vieras
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #24 : 24.07.2012, 18:02:10 »
Tiedän mistä osasta on kyse, mutten vaan ymmärrä mitä sille pitäisi tehdä. Kun se on tuollainen muovipötikkä.

ota irti ja vaihda uusi osa tilalle.

Poissa HIGHEND

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Pappavolvoilua. Ja muita mukavia lötköttimiä.
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #25 : 24.07.2012, 23:57:43 »
Jos joku haluaa tienata satasen, ilmoitelkaa. Volvon kun saa käyntiin ja toimii kauemmin kuin 150 metriä, on 100 euroa ko. helppaajan. :) Oon käynyt jo ainakin 12 kertaa Motonetissä auton takia eikä enää jaksa.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2019, 04:53:18 kirjoittanut HIGHEND »
S80 2.4D & 240 B200E
Lisäksi kaiken maailman pönttöä ja päristintä

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #26 : 25.07.2012, 20:29:57 »
Pysyykö yleismittari kourassa?
Löytyy sähkökaaviot jolla saat selville mihin sähkö jää.
Laita sähköpostiosoitteesi niin laitan sulle pdf tiedostona :).

Ja vinkkinä, KAIKKI ruiskuun liittyvät sähköt menee bensapumpun releen kautta ;)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #27 : 25.07.2012, 20:40:03 »
Sulakerasia auki, sulakkeet #4 ja #6 irti ja tarkistuksen taikka vaihdon (jos tarkistuksessa löytyi näkyvää hapettumaa tai kulumaa) kautta takaisin, vähän pyörittelyä kontaktipinnoissa ja uusi yritys. Ei varmasti haittaa mitään jos ei ehkä hyödytäkään. Useamman kerran on itsellä meinannut jäädä 240 starttaamatta pääasiassa nelossulakkeen takia.

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3760
  • 195hv/406Nm
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #28 : 25.07.2012, 21:08:06 »
itsehän uusin kaikki sulakkeet juurikin tuon takia kontakti pinnat sulakkeesta on saattanu päästä kulumaan puhki

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: Volvo 245 GLT 2.0 STW vm. 1990, 5-V Ruisku, 516000km
« Vastaus #29 : 26.07.2012, 00:31:12 »
Vastataan omistajan puolesta: kaikki sulakkeet on uusittu. Käytiin tänään livenä ihmettelemässä ja todettiin seuraavaa: b-pumpunrele on mykkä ja ykk-anturin johto oli teipin peitossa...

Kyllä se pojjaat kohta on ajossa. :pomo:

 

Proturbo  Autodiagnoosi