Joo siis aivan turhaa keskittyy isompiin venttiileihin, ennemmin nokkaa vaihtaa. Itsellä on kanteen kaikki seetirenkaan vaihdettu ja imuventtiili siirretty pakopuolelle ja imu venttiilinä 34.5mm 16v vinokoneen venttiili. Jos ei ole tuttua kansi ukkoa niin maksaa aivan sairaasti homma.
Kannen saa virtaamaan vakio venttiileillä noin 350hv 11mm nostolla jos oikein hipistelee, se tuskin jää kuristimeksi mutta jos nokille ei tee mitään on hyöty pienempi.
Itsellä on 0.8 rakotulkit joka koneessa. Vanhemmissa lohkoissa voi olla kertynyt hapettumaa uriin niin ne on poistettava ensin jollain... Ne menee paikoilleen pikkusen naputtelemalla, huom. ei tarvitse isoa voimaa. Suosittelen laittamaan niin pitkät rakotulkit että menee sinne kansipultteihin asti, nimittäin yhdessä koneessa oli lähtenyt liikkumaan tulkit.