Carcom Oy  Elekma

Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"

  • 812 Vastauksia
  • 298809 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3475
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #720 : 27.04.2013, 20:35:40 »
Taas kerran upeaa jälkeä, mutta johtuuko kuvakulmasta tai jotain, mutta takaoven Volvo-merkki näyttäisi olevan vinossa... Tosin tekijän tietäen asiahan EI voi olla näin  8)
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #721 : 27.04.2013, 20:39:38 »
On kyllä stylingiä parhaimmillaan :) Tosi siisti pirssi. Kilvetkin vaihtuneet oikeaa aikakautta oleviin.

Miten olisi mieto tummennus kontin laseihin?

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6375
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #722 : 27.04.2013, 20:51:14 »
No oletko miettinyt, ettei nyt ole jäänyt jotai ECU:lle tärkeää mitattavaa anturitietoa pois? Jotai sellaista, jota ECU tarkkailee, muttei sytytä vikavaloa sen puutteesta. Esim. kerääkö tuollaisessa V70:ssä ECU auton nopeustietoa? Jos kerää, niin saahan se sen? Otitkos tästä EGR:N pois käytöstä? Vaikuttaakohan se?
Jos olisi hetkellisen kulutuksen mittari, niin sillä saisi jotain osviittaa kulutuksesta (tyyliin onko älytön lukema maantiellä vai ryömiessä). Tuommoinen hetkellinen mittari olisi aika pop myös tuohon omaan luuskaan, muttei ole. >:(

Nopeustieto menee alunperin eculle, mutta en tiedä vaikuttaako se jotain tuohon hommaan. Tieto tulee jarrujen yksiköltä ja ymmärtääkseni can-väylää pitkin, joten sen saaminen toimintaan lienee aika mahdotonta. EGR:ää en ole tukkinut, mutta mitä foorumilta olen juttuja lukenut, niin se lisää kulutusta. Kokeillahan sitä voisi joka tapauksessa, kun ei se ole mikään iso homma.


Taas kerran upeaa jälkeä, mutta johtuuko kuvakulmasta tai jotain, mutta takaoven Volvo-merkki näyttäisi olevan vinossa... Tosin tekijän tietäen asiahan EI voi olla näin  8)

Kyllä se taitaa vinossa olla :-[ Huomasin asian heti, kun olin sen siihen liimannut, mutta ei siinä sitten enää ollut mitään tehtävissä. Pitäisi laittaa taas uudet teipit niihin kirjaimiin :-\


Miten olisi mieto tummennus kontin laseihin?

Tästä olikin jo puhetta, mutta tosiaan sitten tarttis saada etusivulaseihinkin jotain sävyä.

Poissa MK-73

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 767
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #723 : 27.04.2013, 22:05:43 »
Lainaus
Tästä olikin jo puhetta, mutta tosiaan sitten tarttis saada etusivulaseihinkin jotain sävyä.
Etulaseihin 50:set kalvot ja siitä taaksepäin tummuusaste oman maun mukaan... katsastukseen sitten vaihtolasit eteen...  :hello: Tälleen on menty joku vuosi... Mutta sitten itse asiaan; auto on hyytävän hieno, todellakin..., itse nappaisin etujousista ehkä puol kierrosta pois.., onko hieman, siis hieman sitä tunnettua keulimista havaittavissa... mutta taitanee mennä jo oikeesti jo hiustenhalkomiseksi... (kun en keksi muuta  :hello:)
Pihasta löytyy: 760 B230FT+AW71 -89,  V70R -03 sekä S80 D5 -12

Poissa bertti

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 347
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #724 : 27.04.2013, 22:59:25 »
50:kympiset koko autoon niin avot 8) 8)

Poissa JL

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 229
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #725 : 27.04.2013, 23:08:24 »
50:kympiset koko autoon niin avot 8) 8)

Miten toi pitäisi tulkita?

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #726 : 27.04.2013, 23:18:45 »
en halua arvostella vaan ihan hitusen jos keulaa madaltaisi niin olisi hieman " hyökkäävämpi", ihan 10-20mm riittäisi, muuten täyden kympin vehje :)  S*
LH&ostrich

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #727 : 27.04.2013, 23:26:02 »
Nopeustieto menee alunperin eculle, mutta en tiedä vaikuttaako se jotain tuohon hommaan. Tieto tulee jarrujen yksiköltä ja ymmärtääkseni can-väylää pitkin, joten sen saaminen toimintaan lienee aika mahdotonta....

Tätä olen kaverin kanssa miettinyt, että voisiko vaikuttaa (asiasta en tosiaan tiedä). Siis voisiko olla mahdollista, että auton kaasutellessa paikoillaan, ECU antaa tietyillä arvoilla soppaa, kun taas liikkuessa ECU antaisi eri arvoilla soppaa. Tuohan sitä kulutusta voisi selittää, autosi luulee sinun kaasuttelevan paikoillaan, kun tosiasiassa liikut maantiellä 100km/h.  ;)

Yhtään en tiedä D5:n sielunelämästä, mutta jotenkin tuntuisi loogiselta hakea vikaa tuolta (jos suuttimet ovat eheät). Auttaisi varmaan paljon, jos joku D5:sta tietävä voisi vähän valottaa, miten tuo ECU käyttää tuota nopeusdataa.

Minusta merikontti on arvokkaimman näköinen juuri noin, pelkät sävylasit ja oikea väritys (esimerkiksi juurikin puhdas metallihohto hopeanharmaa ja mustat pilarit/tippalistat). Jos menee ikkunoita mustaamaan, niin tulee äkkiä oikeasti merikontin näköinen. :-X
Mutta tämäkin taas mielipide, omistajahan sen päättää, onko lasit kirkkaat vai vejetty miranolilla.

Poissa bertti

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 347
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #728 : 27.04.2013, 23:31:29 »
Miten toi pitäisi tulkita?
siis kalvot :pomo:

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6375
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #729 : 28.04.2013, 08:48:13 »
50:kympiset koko autoon niin avot 8) 8)

Olisi kyllä hieno. On ihan pirun tyhmää, kun ei etusivulaseja saa kalvottaa. Mikäköhän järki siinä on, kun alunperinkin joihinkin autoihin saa laminoituja sivulaseja, niin ei se ainakaan siitä voi kiinni olla ???


en halua arvostella vaan ihan hitusen jos keulaa madaltaisi niin olisi hieman " hyökkäävämpi", ihan 10-20mm riittäisi, muuten täyden kympin vehje :)  S*

Arvostele vaan, siksihän tällaisia foorumeita on, että saa erilaisia näkökulmia omiin ratkaisuihin :) Mä tosin tykkään paremmin, että auto on suorassa, lisämadallus voisi olla ihan hieno, mutta tosiaan molemmista päistä ja sitten alkaa takapäässä jouset heilumaan. Siihen pitäisi sitten keksiä joku hyvä rakaisu, esim. B6 B8 iskarit nykyisten B8 B6 tilalle.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2013, 12:07:50 kirjoittanut Kulmamies »

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #730 : 28.04.2013, 10:10:39 »
Siihen pitäisi sitten keksiä joku hyvä rakaisu, esim. B6:set iskarit nykyisten B8:en tilalle.

Miksi näinpäin, eikös B8:t ole lyhkäsemmät? Vai tuliko vain ajatushärö? :)

Edit: Mites, et ole sattunut miettimään Dyra -helmoja? Vois sopia nätisti kokonaisuuteen.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2013, 10:19:10 kirjoittanut sekokupu »

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #731 : 28.04.2013, 11:18:01 »
lähinnä se häiritsee 900 sarjalaisessa jos tasalleen laskee kun etu ja takakaari on eri etäisyydellä renkaaseen nähden, muuten passaa tasalleen laskettuna.
LH&ostrich

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #732 : 28.04.2013, 11:21:19 »

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Paikallaan nyt siis myös maalatut tippalistat, 960:n helmat ja add-on takahelma.

Tuohon helma-asiaan vielä puuttuisin ni oisko alkuperäisen airflow korisarjan helmat linjakkaammat noiden etu ja takahelmojen kanssa? Niissä kun molemmat päät pullistuu alaspäin jokseenkin samalle korkeudelle kuin puskurilisäkkeissä. Muutoinhan ne ei ole paljon 960:n helmoja korkeammat.


Empä äkkiseltään löytäny suoraan sivusta kuvaa.


edit: Löytyhä se vähän selkeempiki kuva.
http://i52.photobucket.com/albums/g16/Frode740R/Photoshots740/DSC_0039Redigert_edited-1.jpg
« Viimeksi muokattu: 28.04.2013, 11:29:14 kirjoittanut j_tapio »

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #733 : 28.04.2013, 11:31:20 »
Tuohon helma-asiaan vielä puuttuisin ni oisko alkuperäisen airflow korisarjan helmat linjakkaammat noiden etu ja takahelmojen kanssa? Niissä kun molemmat päät pullistuu alaspäin jokseenkin samalle korkeudelle kuin puskurilisäkkeissä. Muutoinhan ne ei ole paljon 960:n helmoja korkeammat.

(Kuva poistettu lainauksesta.)
Empä äkkiseltään löytäny suoraan sivusta kuvaa.


edit: Löytyhä se vähän selkeempiki kuva.
http://i52.photobucket.com/albums/g16/Frode740R/Photoshots740/DSC_0039Redigert_edited-1.jpg

http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?f=58&t=224819

Kuten jo ylempänä ehdotinkin :)

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6375
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Team Recycle Racing Finland - 960 B6304F --> D5244T "MYYTY"
« Vastaus #734 : 28.04.2013, 12:06:47 »
Miksi näinpäin, eikös B8:t ole lyhkäsemmät? Vai tuliko vain ajatushärö? :)

Edit: Mites, et ole sattunut miettimään Dyra -helmoja? Vois sopia nätisti kokonaisuuteen.

Ajatushärö, taakse siis lyhyemmät iskarit :)

En ole moisista helmoista kuullukaan, mutta noissa J_tapion linkittämissä kuvissa näyttää kyllä ihan hyvältä. Pitääpä miettiä, jos jaksaa vielä alkaa kikkailemaan.

 

Samppasport  Futurez