0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Tracy Martinin (How To Diagnose and Repair Automotive Electrical Systems) mukaan tommoisia:Mitataan konetta startattaessa.
1988 vuosimallin 740 vuotaa tehostinöljyä vissiin hammastangosta. Saako näihin jotain korjaussarjaa vai helpoin tie hommata ehjä käytetty tanko jostain?
Skruvat myy ainakin paria erilaista, täytyy vaan tietää mitä on ostamassa... Tarvis vissiin löytää tangosta volvon osanumero. Tietty yksi vaihtoehto on talven aikana purka tanko atomeiksi ja kiertää puoli maakuntaa etsimässä niitä stefoja ja keväällä raapia päätään että miten se taas kasattiinkaan.Käytetty tanko lienee vähävaivaisin. Ohjaustehostimen banjoissa saattaa olla eri tankojen välillä pientä eroa, kuten myös sisäpäiden kierteessä. Mutta nämähän on vaihdettavissa. Camin tankoa on sitten myös kahden kokoisella sisäpäällä, nimim. kokemusta on...
B230F nokkapyörän halkaisija ja hampaiden lukumäärä?
Voisiko joku selvittää tämän? Kun itse en juuri nyt pysty
Ainakin se on 38 hampainen.Kaipaatko halkaisijaa hampaiden kärjestä kärkeen, eli suurin mahdollinen halkaisija?
Kiitokset nopeesta vastauksesta.Täytyy tutkia tilanne paremmin kun saa auton haettua kotia ja pääsee nosturille kurkkimaan että kuinka paljon se oikeesti vuotaa.
Sellanen tuli vielä mieleen, jotta tarviiko leimalla tehostajan toimia? Jos vien ilman tehostajan hihnaa leimalle niin tuleeko sieltä suoriltaan hylsy?EDIT. Ainakin a-katsastuksen sivuilla näköjään luki jotta tartteis olla toiminnassa.
(Kuva poistettu lainauksesta.)