Niinpä. Tässähän on kyse vaparista, joten turbojen sytytyksenohjaus boxit ja ohjelmat eivät toimi vaparin kanssa ollenkaan. Turbojen nokat ovat nostoltaan ja etenkin ajoitukseltaan täysin erilaisia, joten mitään missään turbossa ollutta sytytyksenohjausta ei voi vapariin soveltaa sellaisenaan. Olkoon sitten italian tai euroopan tai overseas ohjainboxi. Saadaan niistä joskus jotakin onnistumaan kun on säädettävä nokkapyörä. D. nokan ajoituksia voi verrata niihin T, L nokan tai vaikka VX variaatioihin.
Suuttimet tässä tapauksessa riittää, kun nyt tuo paineensäädin vaan löytyy se sopivai. Jos tuon boksin kanssa lähdetään sooloilemaan niin se detonaatio ja tuuletetut männät ovat enemmän kuin todennäköiset, sitten jos sen saa toimimaan rykimättä ja laulamaan siten kuin sen kuuluu. Sitten 6800rpm suurimman tehonsa antavat turbot eivät kyllä ole enää katuautoja, tai sitten ne on tehty väärin.
Tässä sitten lisäksi hyötysuhde saadaan hyväksi ja kulutuslukemat hyviä kautta linjan, eikä tarvitse pelätä katsastussedän torumista.