Samppasport  Futurez

740 OM606

  • 1213 Vastauksia
  • 523383 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #120 : 31.03.2012, 18:38:01 »
Alustan osat sai värit niskaan. Kaikki osat hiekkapuhallettiin, ja päälle tuli epoksipohjamaali ja raskaskone pintamaalit..

Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #121 : 31.03.2012, 19:46:09 »
Pirun nättiä! ;) Pitäs itekki pääsisäislomilla maalailla omat Volvon alustan osat.. Vois hiekkapuhaltaakki, parilla tutulla ois vehkeet.
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #122 : 13.04.2012, 16:08:26 »
Päivitetäänpä välillä..

Kopasta tuli riisuttua kaikki loputki maalausta haittaavat asiat, jonka jälkeen alkoi armoton hiominen... :buck2:
Alustan puslat lähti eilen tulemaan ruotsista tännepäin. kiitos vielä vinkistä: SanttuM
Etuiskareiksi tilasin koni sportit. Kunhan iskarit ja puslat saapuvat niin kasaan kopan takas rattailleen, että saan kuskattua sen maalaukseen...



Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

EVO8

  • Vieras
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #123 : 13.04.2012, 16:20:21 »
Täytyy kyllä ihailla miten joillakin riittää virtaa tän kokoluokan projekteihin :)

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2125
    • Instagram kuvat
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #124 : 13.04.2012, 16:59:48 »
lukitustapit jää puolitiehen ku nostaa salpaa, joutuu sitte sorkkiin sitä tappia että saa auki. ja salpojen aukasu  vaatii voimaa... aidot 80e ja nää 40e

Mulla oli vaan toisessa tuo ongelma ja kun niitä siinä aikansa pyöritteli niin vika on aika iisisti korjattavissa kun vaan perehtyy.

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #125 : 27.04.2012, 16:57:09 »
Puslat saapui ja painelin ne paikalleen.


Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3337
  • Boxy, but good
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #126 : 28.04.2012, 09:24:14 »
Paljonko kustanti puslat ja mistäpä ostit?
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa Jaska_a@hotmail.fi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 124
  • Lightweight Amazon -66
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #127 : 28.04.2012, 13:57:50 »
Oi voi, kun on komiaa jälkeä!

Kun sanoit että poistit bitumit ja painoa lähti se viis kiloa, niin otitko vaan kabiinin puolelta vai joka paikasta?
Kun itsellä projekti-Amasta oon rapannu joka paikasta bitumit ja massat yms pois, niin painoa on varmaan 20kg. Peräkontin puolellakin oli semmosia 8mm paksuja bitumimattoja suurinpirtein.

Paljonko meinasit irrottaa hevosia?
Tai oikeastaan paljonko sieltä tulee vääntöä? 600nm?
Kokemusta on, tosin siitä on 15v, kun viimeksi autoa hitsasin ja maalailin.

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #128 : 28.04.2012, 18:56:55 »
Paljonko kustanti puslat ja mistäpä ostit?
n.500e koko satsi.. http://www.kgtrimning.com/

Oi voi, kun on komiaa jälkeä!

Kun sanoit että poistit bitumit ja painoa lähti se viis kiloa, niin otitko vaan kabiinin puolelta vai joka paikasta?
Kun itsellä projekti-Amasta oon rapannu joka paikasta bitumit ja massat yms pois, niin painoa on varmaan 20kg. Peräkontin puolellakin oli semmosia 8mm paksuja bitumimattoja suurinpirtein.

Paljonko meinasit irrottaa hevosia?
Tai oikeastaan paljonko sieltä tulee vääntöä? 600nm?

Juu tuo 5kg lähti pelkästään kabiinin lattiasta, katosta ja kontista lähtee vielä muutama matto pois. Pohjan massat saa nyt jäädä..
Saa ny nähä minkä verran sitä tehoa tulee.. toivotaan ny että +400hp kuitenki :pomo:
Vaikea sanoa väännöstä, mutta ei  ainakaa kovin alavääntönen tuu, sen verran iso tuo holsetti kuitenki... Sanotaan ny kumminki et yli 600nm, nii onpahan laitettu jonkulaiset tavotteet tällekkin. ;)
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #129 : 05.05.2012, 18:04:34 »
kyllä pitäs 8 pumpulla ja tuolla holsetilla irrota keveästä 400hp ja 600nm.
lisäksi vielä tuo imusarja muutos nii ei mitään ongelmaa oo tuohon tavoitteeseen.
omassa on pullonkaula tuo imusarja.
onko sulla ahtolämpö mittaria? omaan silimään näyttää pieneltä tuo kuuleri.

mun veikkaus on että+500hv +650nm
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa Solmurauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 108
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #130 : 05.05.2012, 18:14:44 »
omaan silimään näyttää pieneltä tuo kuuleri.


Voihan se näyttää pieneltä jos 480hv F12 cooleri on n. 900x900mm..
Semmonen vaan kun ei oikein henkilöauton keulaan mahdu tai ainakin näyttää aika hölmöltä kun keula on silputtu palasiksi..
« Viimeksi muokattu: 05.05.2012, 18:17:45 kirjoittanut Solmurauta »
Holset siellä lukee..

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #131 : 06.05.2012, 15:59:47 »
kyllä pitäs 8 pumpulla ja tuolla holsetilla irrota keveästä 400hp ja 600nm.
lisäksi vielä tuo imusarja muutos nii ei mitään ongelmaa oo tuohon tavoitteeseen.
omassa on pullonkaula tuo imusarja.
onko sulla ahtolämpö mittaria? omaan silimään näyttää pieneltä tuo kuuleri.

mun veikkaus on että+500hv +650nm
Pitää olla kohtuu tavoitteet nii ei tuu niin suuria pettymyksiä.. Juu kyllähän noista nykypumpuista soppaa tulee sen verran että sen puolesta ei tuu varmasti ahistaan. Nii ja jos oikeesti tarkoitus ois tyytyä 400hp nii tuo ahdin ei ois nuin iso...  ;)
Lämpö mittarit löytyy, coolerin koko on 450x300x76. Kyllä tuonne isompiki sopis ja isomman oisin laittanukki,mutta tuommonen ku oli jo valmiina nii sillä mennään..
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa arppari

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #132 : 06.05.2012, 22:32:22 »
eiköhän tuo kooleri tuohon vehkeeseen riitä jos sinne vielä vettä/metanoolia ruutataan lisä jäähykkeeksi. :) oliko nuo konin iskarit lyhemmät mitä vakiot??

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #133 : 09.05.2012, 14:28:17 »
eiköhän tuo kooleri tuohon vehkeeseen riitä jos sinne vielä vettä/metanoolia ruutataan lisä jäähykkeeksi. :) oliko nuo konin iskarit lyhemmät mitä vakiot??
Saman mittaset nuo konit mitä orkkikset, oisin laittanu ne bilsteinin lyhyemmät mut ei tuntunu saavan mistään..
Kokeilen noilla mihin asentoon keula jää, ja jos tarve vaatii nii täytyy sorvata noihin lisää kierrettä.

Aamulla kävinki konit hakeen matkahuollosta:
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa jeemu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #134 : 11.05.2012, 22:05:55 »
Hieno rojekti kyyl.

Mitä noihi Aerocatcheihi tulee nii kannattaa rasvaa ne oli si aitoja eli kopioita. Pellaa palijo paremmi.
Kammio Power +7000rpm

 

Ateho  Elekma