Race.fi  Puotilan autokorjaamo

740 OM606

  • 1213 Vastauksia
  • 523371 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #285 : 27.08.2013, 18:26:59 »
Se o vuan helevetin iso vahinko ku se rävähtää palasiks kierroksilta , menee vaiheloota ym muuta paskaks kerasta ja pahimmassa tapauksessa ei tartte enää poleksia sitä kytkintä sen jälestä enää.

Vaihdelaatikko, vauhtipyörä ja vasen jalka paskana niin eikö se ole jo hyvä tekosyy vaihtaa vetolevy sinne ;D
Asiaan, kahdella kaverilla vauhtipyörä kotannut paskaksi. Tulee pahaa jälkeä tosiaan. Osaa nimittäin lohkoonkin tulla reikä.

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #286 : 27.08.2013, 20:25:49 »
Nimimerkillä on kokemusta räjähtämisestä st käytössä ja suosittelen eagle clutches vauhtipöyrää!!! Omat on myyty jo mutta kaverilta vois löytyä...

Vaihdelaatikko, vauhtipyörä ja vasen jalka paskana niin eikö se ole jo hyvä tekosyy vaihtaa vetolevy sinne ;D
Asiaan, kahdella kaverilla vauhtipyörä kotannut paskaksi. Tulee pahaa jälkeä tosiaan. Osaa nimittäin lohkoonkin tulla reikä.

Varmasti suurimmassa osassa "ST:istä" on tuommonen samanmoinen vauhtipyörä, enkä oo vielä ennen kuullu että niitä ois räjähelly, mutta nyt ku tuli faktaa siitä että niitä tosiaan on särkyny niin taidan sen sittenkin billettiin vaihtaa. Hyvä että tuli puheeksi.
Nyt kuitenkin koitetaan ne ensisavut ottaa tuolla paketilla, päivitetään se vauhtipyörä ja muut huonoksi todetut osat sitte talven aikana, ku tämä ei kuitenkaan vielä ajoon oo tulossa enää tälle vuojelle...
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Kuisma_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #287 : 28.08.2013, 06:45:48 »
Osaa mikä vaan vauhtipyörä lähteä liikenteeseen oli se sitten eagle clutches tai sorvattu. Asennusvirhe varmaan aika yleinen syy moneen vahinkoon, että vähän turha ruveta yleistämään yhdestä tapauksesta.

Poissa Joona.S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #288 : 01.09.2013, 21:54:50 »
Mite miusta taas tuntuu jotta oon velvollinen pyytämään anteeksi siitä että menin taas suuni aukasemaan asiasta joka pistää omaan silmään.  :(

Kiitos ja anteeks  , mie jatkan sivusta kahtelua....

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #289 : 05.09.2013, 22:00:21 »
Tallitunteja kertyny ja hoohetki lähestyy, koitetaa vklopun aikana tartata... :pupu:









Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3443
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #290 : 05.09.2013, 22:07:20 »
Onko pakohormi väliaikanen vai pysyvä  :2funny: ?
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #291 : 05.09.2013, 22:12:45 »
Onko pakohormi väliaikanen vai pysyvä  :2funny: ?

ei taia katastussetälle kelvata nui...
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #292 : 05.09.2013, 22:29:16 »
Leiman ajaks teet jonku sievän putken, ja toi pystyränni kiinni heti sen jälkeen. ;D

Onhan toi nyt härön näkönen S*
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #293 : 05.09.2013, 23:15:48 »
Hattu vaan pois ja "vesiläppä" tilalle! :2funny:

Niko_S

  • Vieras
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #294 : 05.09.2013, 23:31:29 »
Hyvältä näyttää!  P>
Mielenkiintoinen paikka päävirtakytkimelle.  :)

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #295 : 05.09.2013, 23:57:01 »
Hyvältä näyttää!  P>
Mielenkiintoinen paikka päävirtakytkimelle.  :)

Tavallaan hyvä paikka, kunhan joku mopo-jonne ei keksi "hyvää pilaa" liikennevaloissa... :facepalm:

Poissa AnttiR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 569
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #296 : 06.09.2013, 00:28:36 »
Ei nivalassa taida olla onneksi liikennevaloja  ;D

Mutta on kyllä tämä projekti erittäin siististi toteutettu!  O0
« Viimeksi muokattu: 06.09.2013, 00:33:05 kirjoittanut AnttiR »
-Volvo 850 T-5R -95
-Volvo 242 -81

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #297 : 06.09.2013, 01:38:24 »
Ei nivalassa taida olla onneksi liikennevaloja  ;D

Mutta on kyllä tämä projekti erittäin siististi toteutettu!  O0

öö tuota joku muisti häiriö tai oikea muistikuva että nivalassa on ainaki ollut liikennevalot. eipä taida ainakaan nykyään olla...

jos saan aavistaa päävirtakytkimen sijainnin syyn? voisin kuvitella syyn olevan mahdollisissa vartin kiihdytyksissä, helposti löydettävä (ei toivotuissa sammutus tilanteissa), kaukana mahdollisesti palavista aineista (öljy ja poltto aine) akun läheisyys taitaa olla kans siainnin valintaan jokin syy?

mistä minä mittään tiiän kuhan arvailen...

hienoa työtä jälleen olet tehnyt -H-
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #298 : 06.09.2013, 11:07:53 »
Taitaa olla ainoat liikennevalot nesteen pesurin seinässä  :D
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel
« Vastaus #299 : 06.09.2013, 22:23:24 »
öö tuota joku muisti häiriö tai oikea muistikuva että nivalassa on ainaki ollut liikennevalot. eipä taida ainakaan nykyään olla...

jos saan aavistaa päävirtakytkimen sijainnin syyn? voisin kuvitella syyn olevan mahdollisissa vartin kiihdytyksissä, helposti löydettävä (ei toivotuissa sammutus tilanteissa), kaukana mahdollisesti palavista aineista (öljy ja poltto aine) akun läheisyys taitaa olla kans siainnin valintaan jokin syy?

mistä minä mittään tiiän kuhan arvailen...

hienoa työtä jälleen olet tehnyt -H-

Se vaan on siinä ku joskus ollu tilanteita että ..äkkiä akunkenkä irti!! jaa missä 13mm lista!!??..... :)

Taitaa olla ainoat liikennevalot nesteen pesurin seinässä  :D

Juu tää on sintteriystävällinen kylä... pystyy kylää kiertää pysähtymättä, eikä hirveesti tarvi ruuhkassa ajella. :)




Savut tuli tosiaan otettua ja ensistartti meni yli odotusten... ELK

Ensin hirtettiin sammutin päälle ja jätettiin turbon öljynpaineletku irti ja koitettiin startilla saada öljynpaine, mutta ei sitte millään... sitte ku muutama akku oli tyhjätty ja turbon letkusta tuli jo tippa öljyä niin päätettiin koittaa käyntiin, siinä toivossa että pumppu lähtis nostaan, ja niinhän se hörähti tulille ja öljynpaine nousi.
Hienosti tuntu käyvän ja jenkaa ottavan!!  8)

Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

 

KL-varaosat  Race.fi