Kulkukoira  Proturbo

740 OM606

  • 1213 Vastauksia
  • 523380 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #450 : 15.05.2014, 17:20:05 »
Aurauskulmien säätöön ;D (ratti vinossa)

Poissa mavil

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 113
  • Räpeltäjä
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #451 : 15.05.2014, 18:28:15 »
Kivasti työntää mustaa putkesta  ;)

Poissa RokkiHedgehog

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 108
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #452 : 15.05.2014, 21:30:45 »
Hienoa!!
Volvo 740 Fun Racing
UAU
VRCF

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #453 : 26.05.2014, 17:55:18 »
Pikkuhiljaa alkaa auto oleen katsastuskunnossa joten tarvittavia papereita muutoskatsastusta varten pitäis alkaa hommata.... Tänään volvocars:lle soittelin että kirjottais jonkun näköistä lausuntoa muutoskatsastusta varten, kuulemma onnistuu ja käskivät laittaa tarkemmat tiedot sähköpostilla..

Kattelin netistä ton mersun koneen tarkan tilavuuden ja se on 2996cm3, ton volkkarin koneen kokohan on 2380cm3. ---> 2380x1,25= 2975cm3 joten tuohon moottoriin ei voi verratta, mutta ajatus onkin kokoajan ollut että vertailumoottorina käytän sitä 2,8 v6 moottoria.
Mutta ny tuli mieleen että se konehan on 760 mallissa, joten voiko sitä käyttääkään vertailumoottorina???   :-[  :-[
Eli katotaanko 740 eri autoksi kuin 760?  :'(

Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa PaavoB

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #454 : 26.05.2014, 20:43:04 »
Pikkuhiljaa alkaa auto oleen katsastuskunnossa joten tarvittavia papereita muutoskatsastusta varten pitäis alkaa hommata.... Tänään volvocars:lle soittelin että kirjottais jonkun näköistä lausuntoa muutoskatsastusta varten, kuulemma onnistuu ja käskivät laittaa tarkemmat tiedot sähköpostilla..

Kattelin netistä ton mersun koneen tarkan tilavuuden ja se on 2996cm3, ton volkkarin koneen kokohan on 2380cm3. ---> 2380x1,25= 2975cm3 joten tuohon moottoriin ei voi verratta, mutta ajatus onkin kokoajan ollut että vertailumoottorina käytän sitä 2,8 v6 moottoria.
Mutta ny tuli mieleen että se konehan on 760 mallissa, joten voiko sitä käyttääkään vertailumoottorina???   :-[  :-[
Eli katotaanko 740 eri autoksi kuin 760?  :'(

Mielestäni katsotaan samaksi autoksi, paremmin varustelluksi vain... Tämä ei siis täysin varmaa tietoa! Eiköhän varma tieto saada tähän topiciin aikanaan  :)
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

"Se voi olla taikka sitten ei."

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #455 : 26.05.2014, 21:17:36 »
Ovat sisarmallit, löytyy konttorin ohjelmasta samalta riviltä. Tällöin voi verrata toisiinsa. Kertoivat konttorilla, kolmella eri.
Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #456 : 26.05.2014, 21:39:02 »
Mielestäni katsotaan samaksi autoksi, paremmin varustelluksi vain... Tämä ei siis täysin varmaa tietoa! Eiköhän varma tieto saada tähän topiciin aikanaan  :)

Ovat sisarmallit, löytyy konttorin ohjelmasta samalta riviltä. Tällöin voi verrata toisiinsa. Kertoivat konttorilla, kolmella eri.


Kiitos näistä.  :)  Täytyypä ruveta naputtaan postia volvolle...
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #457 : 28.05.2014, 17:10:03 »
Vakaaja tuli ja paikalleen meni, kera uretaanipuslien.





Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa volovo mies

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1301
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #458 : 28.05.2014, 23:43:18 »
samalla kun vaihdat vauhtipyörän suosittelen tuon öljypohjassa olevan turbiinin irrotusta varten olevan aukon tulppaamista jollakin. siitä ei manuaalissa ole mitään hyötyä olla auki, kaikki auton alla ajossa pyörivä lika pääsee kytkimeen... orkkis tulppa ois aika kovasana. ei näytä olevan tulpattuna

kaikenkaikkiaan hieno toteutus -H- -H- -H-
« Viimeksi muokattu: 28.05.2014, 23:53:41 kirjoittanut volovo mies »
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=3868.0

ite kun tekee niin saa just semmosen niinku sattuu tulemaan...

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #459 : 29.05.2014, 15:38:31 »
samalla kun vaihdat vauhtipyörän suosittelen tuon öljypohjassa olevan turbiinin irrotusta varten olevan aukon tulppaamista jollakin. siitä ei manuaalissa ole mitään hyötyä olla auki, kaikki auton alla ajossa pyörivä lika pääsee kytkimeen... orkkis tulppa ois aika kovasana. ei näytä olevan tulpattuna

kaikenkaikkiaan hieno toteutus -H- -H- -H-

Juu tulppa tulee tietty...


Uudet takaikkunat tuli liimailtua kiinni. Tosiaan edelliset ku vedin niiteillä kiinni, niin oli sitte seuraavana päivänä melkein joka niitin alta halennu...



Tuli puheeksi lasimyyjän kans tuo halkeilu ku uusien hintoja kyselin, mutta he halusivatkin antaa uudet takuuseen ja sain ne vieläpä vahvempana, eli uudet on nyt 4mm vahvat.
Asiallista palvelua: lasitek oy.  :)
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Niko_S

  • Vieras
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #460 : 29.05.2014, 21:51:17 »
Täällähän on tapahtunut.  :)

Katselin nuo videot, niin  S*

Tehoa, sutii, kiihtyy, puskee kunnolla mustaa putkesta, ja tyhjäkäynnillä kuulostaa kuorma-autolta = Superturbo.  ;)

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #461 : 30.05.2014, 10:37:41 »
Juu tulppa tulee tietty...


Uudet takaikkunat tuli liimailtua kiinni. Tosiaan edelliset ku vedin niiteillä kiinni, niin oli sitte seuraavana päivänä melkein joka niitin alta halennu...

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tuli puheeksi lasimyyjän kans tuo halkeilu ku uusien hintoja kyselin, mutta he halusivatkin antaa uudet takuuseen ja sain ne vieläpä vahvempana, eli uudet on nyt 4mm vahvat.
Asiallista palvelua: lasitek oy.  :)

Siis et kai aio laittaa akryylimuovisia ikkunoita?
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa -hh-

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 640
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #462 : 30.05.2014, 14:27:25 »
Siis et kai aio laittaa akryylimuovisia ikkunoita?

En. Takaikkunat on polykarbonaattia.
Kuvat:  http://hh4.kuvat.fi/

V70 mk3 2,4d, 740 diesel om606, Amazon diesel om604

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #463 : 30.05.2014, 14:58:05 »
Aikasen omituista tollanen halkeileminen siinä tapauksessa, mut ei kai siinä mitää.
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

Poissa holster

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 3.0 24v diesel 557hp/838nm
« Vastaus #464 : 02.06.2014, 12:43:01 »
Hyvännäköistä rakentamista ja hyvät lukemat sait koneesta! Mistä vahvemman vakaajan ostit vai teetätitkö?

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo