Proturbo  Autodiagnoosi

VRCF:n koirat

  • 2300 Vastauksia
  • 529420 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Jortsi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 631
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #630 : 19.09.2012, 19:06:13 »
Hyvän näköinen poika kunhan ei ole luiskaperä.

http://tiianninblogi.blogspot.fi/2011_10_01_archive.html Ei sole poka hatchbacki ;D
Vikakoodien lukua Roi-Oulu maastossa!

Showroom

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8918
  • Teiden tukko
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #631 : 21.09.2012, 02:01:20 »
Joo, kai se rotikan purema sattuu enempi kuin vaikka chihuahuan... :D

Kyllä Chihukin osaa purra niin p*rkeleen lujaa.  :o Kumpikaan meidän Chihuista ei ole purrut mua tarkotuksella tosissaan mutta kerran toinen puri vahingossa sormeen kun menin lenkillä ottamaan sen suusta jotain "hyvän" makuista p*skakikkaretta pois. Ei sentään menny ihosta läpi mutta teki niin p*rkeleen kipeetä.

Saa laittaa ehdotuksia :) Mutta ei mitään pikku räksyttäjää :D

Pikkuräksyttäjät.  S*
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Mennis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 37
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #632 : 21.09.2012, 12:52:15 »
Kyllä Chihukin osaa purra niin p*rkeleen lujaa.  :o Kumpikaan meidän Chihuista ei ole purrut mua tarkotuksella tosissaan mutta kerran toinen puri vahingossa sormeen kun menin lenkillä ottamaan sen suusta jotain "hyvän" makuista p*skakikkaretta pois. Ei sentään menny ihosta läpi mutta teki niin p*rkeleen kipeetä.


Mua on chihu purru muttei se tuntunu missään.. Semmonen rääpäle! Collien purema jo sattuu.. kun ei tuo omakaan joka on purru mua nii oo sattunu oikeen kunnolla :P
Elukka ku elukka kelpaa.

Poissa Japoff

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 452
  • Woima alkaa ahtimista
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #633 : 21.09.2012, 19:11:13 »
pikku koirilla hampaat on terävämmät ...
Volvo S80 T6
Yamaha FJR 1300

Poissa Bruce Lee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • 13-oikein
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #634 : 21.09.2012, 21:32:52 »
mun mielestä on jotain pielessä jos,koira puree omistajaansa.
alfan pitää pystyä ottamaan koiran ruokakippo yms tavara pois tosta vaan,koska vaan.
"vahingossa näykkäs",ei koira tee tuota vahingossa(tosin ehkä kerran sadasta) vaan tarkoituksella.
volvo s-70 -99

Poissa Mennis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 37
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #635 : 21.09.2012, 21:52:24 »
mun mielestä on jotain pielessä jos,koira puree omistajaansa.
alfan pitää pystyä ottamaan koiran ruokakippo yms tavara pois tosta vaan,koska vaan.
"vahingossa näykkäs",ei koira tee tuota vahingossa(tosin ehkä kerran sadasta) vaan tarkoituksella.

Kun mä ton koiran otin se olikin ongelmakoira.. ei mikää helppo tapaus.. annettiin sen takia perheestä pois kun sinne synty vauva ja oli äkänen vauvaa kohtaan.  että koulutuksessa se on joskus purru..
Elukka ku elukka kelpaa.

Poissa Bruce Lee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • 13-oikein
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #636 : 21.09.2012, 22:36:11 »
koulutus toivottavasti jatkuu,tai onhan elämä koiran kanssa yhtä koulua molemmille.
tiedän yhden ongelmakoiran joka on espanjasta asti raahattu tänne.
koira vihaa lähes kaikkea paitsi omistajaansa.
omistaja tekee lukuisia virheitä(ainakin minun näkökulmasta) mm.antaa purtavaa suoraan ruokapöydästä,pieni lapsi tulee viereen,kaveri ottaa ikeniään näyttävän otuksen syliinsä(korkealle) ja silittää lempeästi ja puhuu jotain "jeppe ei saa murista millalle".
sohville ja sänkyyn meneminen tottakai sallittua.
ovesta kulkee aina ekana otus.
koirahan voi hyvin,verrattuna mitä raasu on joutunut kärsimään ennen suomeen tuloa.
minä taas voin pahoin kun nään tämän parivaljakon.
volvo s-70 -99

Poissa Sami K.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 723
    • VNT ahtimet kiertoon, ei roskiin.
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #637 : 21.09.2012, 22:50:56 »
sohville ja sänkyyn meneminen tottakai sallittua.ovesta kulkee aina ekana otus.koirahan voi hyvin,verrattuna mitä raasu on joutunut kärsimään ennen suomeen tuloa. minä taas voin pahoin kun nään tämän parivaljakon.

Ei koiraa pidä ottaa kun ei näköjään sen päälle mitään ymmärrä. Koira kulkee ovesta ensin... :facepalm: :uglystupid2:
Lauseet alkavat aina isolla kirjaimella.. 1% Support
Valmet 805 lempinimi on pedo.
mikan Fanclub #1   Viivakoodien lukua läppärillä.

Poissa Mennis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 37
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #638 : 21.09.2012, 23:47:11 »
Kyl meilkin koira nukkuu sängyssä ja saa mennä sohvalle ovestKin kulkee yleensä ensin en mää nii tarkka oo. Tosin          itelle on se etten osaa nukkua jos koira ei oo jaloissa... mun koiraa ei oo sosiaalistettu muihin pelkää isoja koiria ja muista ei välitä.. oon yrittäny sitä saaha ottamaan muihin koiriin kontakia mutta aika huonolla menestyksellä väkisin en ala.  Elämä koiran kanssa on yhtä oppimista :)
Elukka ku elukka kelpaa.

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8918
  • Teiden tukko
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #639 : 22.09.2012, 00:06:35 »
Mua on chihu purru muttei se tuntunu missään.. Semmonen rääpäle! Collien purema jo sattuu.. kun ei tuo omakaan joka on purru mua nii oo sattunu oikeen kunnolla :P

Meidän Chihut on puolet isompia keskiverto Chihuihin verrattuna (eikä ole mitään ylisyötettyjä vaan oikeasti sopusuhtaisia). :smoke:
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8918
  • Teiden tukko
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #640 : 22.09.2012, 00:07:30 »
pikku koirilla hampaat on terävämmät ...

Maitohampaat, ne p*rkeleen naskalit, vasta terävät onkin.  :o
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8918
  • Teiden tukko
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #641 : 22.09.2012, 00:09:41 »
mun mielestä on jotain pielessä jos,koira puree omistajaansa.
alfan pitää pystyä ottamaan koiran ruokakippo yms tavara pois tosta vaan,koska vaan.
"vahingossa näykkäs",ei koira tee tuota vahingossa(tosin ehkä kerran sadasta) vaan tarkoituksella.

Omilta koirilta pysyn ottamaan lelun suusta tai ruokakipon nenän edestä koska vaan eikä ne pure. Eri asia sitten on jos leikitään niin vanhempi koirista käy sormeen kiinni muttei todellakaan pure lujaa. Ei ehkä parhain leikki mutta se nyt on vaan jääny...  :-[
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4647
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #642 : 22.09.2012, 00:14:32 »
Eri asia sitten on jos leikitään niin vanhempi koirista käy sormeen kiinni muttei todellakaan pure lujaa. Ei ehkä parhain leikki mutta se nyt on vaan jääny...  :-[

Mutta koska tulee sitten se että pureekin liian lujaa?

Omat koirat (edes mennyt ja nykynen) ei kumpikaan kyllä pure eikä ole purru. Kova kuri pennusta pitäen.
Edes menneen koiran kans olin kerran lenkillä kun eräältä pihalta lähti toinen koira juoksemaan kohti, tappeluhan siitä oli syntyä minun koiran puolelta. Se loppu siihen ku huomas mitä oli välissä, minun käsi oli siinä niin koira lopetti repisen ja rähinän.
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa Bruce Lee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • 13-oikein
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #643 : 22.09.2012, 00:21:45 »
Omilta koirilta pysyn ottamaan lelun suusta tai ruokakipon nenän edestä koska vaan eikä ne pure. Eri asia sitten on jos leikitään niin vanhempi koirista käy sormeen kiinni muttei todellakaan pure lujaa. Ei ehkä parhain leikki mutta se nyt on vaan jääny...  :-[
ei noissa leikeissä mitään vikaa ole.muistaa vaan että leikin aloittaa ja lopettaa SINÄ.niin ja ei saa hävitä kamppailuja..
(sori kaikille,musta on näköjään tullut kauhea paasaaja.)
« Viimeksi muokattu: 22.09.2012, 00:24:06 kirjoittanut Bruce Lee »
volvo s-70 -99

Ishvan

  • Vieras
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #644 : 22.09.2012, 00:37:05 »
Omilta koirilta pysyn ottamaan lelun suusta tai ruokakipon nenän edestä koska vaan eikä ne pure. Eri asia sitten on jos leikitään niin vanhempi koirista käy sormeen kiinni muttei todellakaan pure lujaa. Ei ehkä parhain leikki mutta se nyt on vaan jääny...  :-[

No näin sen kuuluu ollakin. Koiran kuuluu lisäksi käskystä tiputtaa lelu suustaan, sekä lopettaa vaikkapa luun syöminen siihen paikkaan kun käsketään. Meillä saa tulla koiruus joskus luvan kanssa sohvalle makoilemaan. Sänky sen taas mielestäni kuuluu olla rauhoitettu vain ihmisille :).

Eläinhän se koira on ja jotkut kovapäiset yksilöt voivat vaatia nuorempana vähän kovempaakin ohjausta, kun selvitetään kuka se pomo perheessä on.

Pahimpi ovat usein nuo pikkurakkineiden omistajat, jotka antavat niiden räkättää/murista jokaiselle ohikulkijalle, eivätkä ikinä komenna söpöjä pikku lemmikkejään. Usein ne ovatkin sitten perheen päälikköjä. Ei sitten herneitä pienempien rotujen omistajat ;)
« Viimeksi muokattu: 22.09.2012, 00:40:07 kirjoittanut Ishvan »

 

KL-varaosat  Race.fi