Carcom Oy  Ateho

VRCF:n koirat

  • 2300 Vastauksia
  • 529460 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Mennis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 37
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1380 : 08.03.2014, 10:36:23 »
Nyt kävikin niiin että miehen kanssa päädyttiin Kultasennoutajan pentuun, vaikka sheltti piti tulla. oon nyt kyselly muutamasta paikasta tänään taas soitellaan yhen kasvattajan kanssa.  :) Kultaset on niiin ihania!


Tosiaan nimikin on hakusassa nartulle joten ehotelkaas. ite oon miettiny Helmi nimee mut on niin ihmismäinen. Tosin olihan edellenenkin Sofia, mut oli jo nimi kun mulle tuli.
« Viimeksi muokattu: 08.03.2014, 10:39:09 kirjoittanut Mennis »
Elukka ku elukka kelpaa.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1381 : 08.03.2014, 10:40:05 »
Oma koira vasemmalla ja muijan setteri oikealla. :)

EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Jortsi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 631
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1382 : 08.03.2014, 19:02:39 »
Oon viime aikoina aika vahvasti ollu sitä mieltä, että seuraava tessu vois olla Leonberg. Onko täällä kellään kokemuksia? Ei sillä, että ois mitenkään ajankohtaista, mutta koitan keksiä parempaa tekemistä kuin kirjotella koulujuttuja... Berni on kans ollu pohdinnassa. Iso pitää olla ja mielellään vähän nykyistä helpompi tapaus...
Vikakoodien lukua Roi-Oulu maastossa!

Showroom

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4647
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1383 : 08.03.2014, 19:08:57 »
mut ruotsin valkoinenhirvikoira tulee sunnuntaina

Ei ainakaan helpottanu ku kävi tätä kattomassa >:( S*

Kiitokset mattipeuralle että sai käydä kattomassa :hello:
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa mattipeura

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 137
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1384 : 08.03.2014, 19:12:53 »
Ei ainakaan helpottanu ku kävi tätä kattomassa >:( S*

Kiitokset mattipeuralle että sai käydä kattomassa :hello:

saaha tota käyä ihmettelemässä. se pitää hommata jostain oma ku ei kerra mulla emäntä antanu ottaa mukaa ;D

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4647
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1385 : 08.03.2014, 19:14:32 »
saaha tota käyä ihmettelemässä. se pitää hommata jostain oma ku ei kerra mulla emäntä antanu ottaa mukaa ;D

Niin se pitää. Sen rotan(harjakoiran) ois saanu viedä :2funny:
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa mattipeura

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 137
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1386 : 08.03.2014, 19:15:29 »
Niin se pitää. Sen rotan(harjakoiran) ois saanu viedä :2funny:

niin oisha se sentää haukkunu kaikkea liikkuvaa ja mahtuis vielä autonhanskalokeroon

Poissa Julma-Henri

  • Mr. Vika Koodi
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4647
  • Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä...
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1387 : 08.03.2014, 19:17:38 »
niin oisha se sentää haukkunu kaikkea liikkuvaa ja mahtuis vielä autonhanskalokeroon

Joo mutta jos koira ei pärjää ulkona ilman vaatteita niin ei se koira ole :idiot2:

Mulla se Viksu pärjää ulkona kovassakin pakkasessa :P

Ja ei minun hanskalokeroon mahdu, siellä on niin paljon lappuja tallessa :buck2:
"Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki"

V70 945 S70 Kuvia

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8963
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1388 : 08.03.2014, 21:53:09 »
Oon viime aikoina aika vahvasti ollu sitä mieltä, että seuraava tessu vois olla Leonberg. Onko täällä kellään kokemuksia?

Siskolla on, pentuna otettu ja nyt jo useamman vuoden ikäinen. Herttanenhan se on luonteeltaan mutta olemukseltaan ei ehkä hirmu käytännöllinen  :)  jos ei ole sitä aateliskartanoa jonka pihalla koira voi ylväästi edustaa. Eli autoon jos meinaa sen saada mukaan niin 855 tai 945 on about pienin mahdollinen ja takakonttiin ei sitten mahdu samaan aikaan muuta. Lörppähuuliin uppoaa litra vettä kupilla käydessä ja se valuu sitten pitkin lattioita tai ihmisen reisiä seuraavaksi...

En kykene sanomaan onko se isoksi koiraksi jollain tavalla erilainen kuin joku muu yhtä iso koira (joita ei taida montaa vaihtoehtoa olla). Iso koira se ainakin on, potenssiin kolme.

Voin kysellä siskolta lisää tarvittaessa. Itse en ole niin koirien asiantuntija.

Poissa OssiKaba

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 187
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1389 : 09.03.2014, 03:16:49 »
Berni on kans ollu pohdinnassa. Iso pitää olla ja mielellään vähän nykyistä helpompi tapaus...

Täytyy olla sit valmis pyyhkimään lattia, seinät ym. käytännössä joka päivä. Bernistä tuskin kiinnostaa tiettyyn ikään asti mikään (tästä on monta tarinaa).
Mutta kiinnostaako sua se 6-12v?

Viihdyttävä kaveri on, mutta ei mene sillä pienimmällä huollolla.
Kuten kuvasta näkyy, pikkuasiat ei hirveesti nappaa. Voit vaikka vahingossa avata oven suoraan päin naamaa, eikä toi edes herää siihen. :)
Kumminkin helpommaalla pääsee, jos on esim. kerrynterrieri (kokemus) tms. Ei jää karvaa, ei kuolaa jne. Ton kanssa tarvii ihan todella tykätä bernistä.
Vanhemmiten noi yleensä muuttuu aika reviiritietoisiksi, eli halutaan sit tapella. Ei kovin kiva nähdä sitä naapurin mopsia tms. Ei siis mikään tappelija, mutta enää vanhemmiten ei harrasteta mitään small-talkia toisten koirien kanssa. :buck2:
« Viimeksi muokattu: 09.03.2014, 03:22:45 kirjoittanut OssiKaba »

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1390 : 09.03.2014, 09:01:17 »
Nyt kävikin niiin että miehen kanssa päädyttiin Kultasennoutajan pentuun, vaikka sheltti piti tulla. oon nyt kyselly muutamasta paikasta tänään taas soitellaan yhen kasvattajan kanssa.  :) Kultaset on niiin ihania!


Tosiaan nimikin on hakusassa nartulle joten ehotelkaas. ite oon miettiny Helmi nimee mut on niin ihmismäinen. Tosin olihan edellenenkin Sofia, mut oli jo nimi kun mulle tuli.
Tuosta meidän koirasta tuli Justiina  :D meillä on kissa jonka nimi on Tyyne  :D
Eikai se nimi pahenna :)
v70 D5R

Poissa Kupru

  • Kaidemestari
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2326
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1391 : 09.03.2014, 11:50:02 »
Joo mutta jos koira ei pärjää ulkona ilman vaatteita niin ei se koira ole :idiot2:

+1
V70 Classic ja S80 T6 Executive, Tyttärellä S40
Apina ei tunne ketään, mutta apinan tuntee kaikki.
Nyt apina ajaa talven Jeepillä V8 eco...

Poissa macro

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 503
  • Volvo se olla pitää...
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1392 : 09.03.2014, 13:46:40 »

Riitapukarit päiväunilla.

Alkaa olla valtataistelu ajankohtainen, useamman kerran päivästä pasahtavat keskenään, nuorempi on isompi, mutta ei vielä tarpeeksi luja luontonen -> antautuu.





Luita näkyy jokakuvassa? Niiden kanssa se aika kuluu, mutta myös sitä eripuraa aiheuttaa, kaverikateus...


Poissa Pappi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 405
  • Volvoton toistaiseksi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1393 : 09.03.2014, 21:00:53 »
Tuossapa nuo on... Vasemmalla Lapin porokoira Lissu ja oikealla vanharouva Manta. S*

Skoda Octavia Combi 4x4 Experience dsg -13 & Avensis 2.2D-CAT A -11...

Poissa mattipeura

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 137
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n koirat
« Vastaus #1394 : 10.03.2014, 19:48:49 »
Joo mutta jos koira ei pärjää ulkona ilman vaatteita niin ei se koira ole :idiot2:

Mulla se Viksu pärjää ulkona kovassakin pakkasessa :P

Ja ei minun hanskalokeroon mahdu, siellä on niin paljon lappuja tallessa :buck2:

pärjää ne jos aurinko paistaa. pilvinen ja tuulinen sää on vähä eri sit. no mut ei oo onneksi niitä enää ku yks

 

Autoracing  KL-varaosat