Voi turbottaa vaparin. Turbon pakosarja, pakosarjan tiiviste, turbo, pakoputken alkukäyrä (down pipe), öljyletkut turbolle sekä pari pätkää letkua ja mutkaputkia ahtoputkia varten riittää operaatioon. Vapaastihönkivän imusarja on hyvä kunhan huolehtii, että imusarjan takapään tulppa pysyy kiinni, luotettavin keino on hitsata alumiininen laippa tulpan paikalle. Turbon voitelua ja jäähdytystä varten sille pitää rakentaa öljynkierto. Syöttöpumppuun turbon kansi, jossa on ahdonalaisen syötön säätö niin ei savuta pienillä kierroksilla, ilmankin kyllä pärjää jos sietää runsaan savutuksen silloin kun ei ole ahtoja. Lisäksi turbossa on mäntien pohjia jäähdyttävät öljysuuttimet lohkossa, mutta eivät ole tarpeen jos viritysaste pysyy maltillisena. Cooleri on hyvä laittaa jo heti alkuun, laskee ahtoilman lämpöä ja pienentää kanteen kohdistuvia lämpörasituksia jonkin verran.