En halua alkaa kaaria ainakaan isommin muokkaamaan.
Koskeeko tuo myös muovilokasuojaa/kaarta?
Ulkopellistä sisäänpäin olevaan muoviseen lokasuojaankin on metallia/pokkausta ~1cm ja sitä itse muovilokari ~2cm lisää, ainakin takana.
Edessä vähemmän.
Jos et kumpaakaan meinannut muokana niin voiko stancesta edes vähääkään puhua?
Mullahan oli toisessa topicissa samat mietinnät aikaisemmin (
Spacerit / levikepalat), takana 8.5" / 19" tuleva on
ET 35 taakse koska renkaat on takana / \ <- tuollaisessa asennossa eli tosi sisällä kaaressa. Eteen ehkä 5mm palat jolloin
ET 40, 225/35 kumilla tulee
~3mm päähän muovilokarista takana. Itse en ajatellut kaaria/loksuja muokata yhtään. Renkaissa on todella kaarevat/pyöreät olat muutenkin niin eivät kuivaharjoituksissa ottaneet kiinni. En lähtisti stancesta edes puhumaan tässä tapauksessa. Eteen 15mm ja taakse 25 niin sitten ois aika kaarien tasalla.
Eteen 5mm ja taakse 10mm palat. Sitten todella pyöreä olkaisia renkaita etsimään ja alusta tosi jäykäksi, jos et mitään meinaa muokata.
Sisäloksusta pois tai muokata niin eteen 10mm taakse 15/20mm palat. Hieman enemmän muokkaa niin voi hieman vielä leveämpää laittaa.
Pelkän spekulaation perusteella siis.
Venytyksen ongelma lienee ettei niin kapeaa kumia ole jolla venytys onnistuu ja renkaan kantavuus riittää. Tosin, jos silläkään ei ole merkitystä niin 215 leveä lienee ainoa vaihtoehto renkaaksi mutta ei se 8" vanteella näytä 'venytykseltä'.
Mullahan oli AWD-malli, en tiedä takapään alusta ratkaisut siis täysin verrannollisia / ihan samassa kohtaa.