Futurez  Kulkukoira

S90 Executive 1998 käyttöauto

  • 131 Vastauksia
  • 63068 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #90 : 08.11.2012, 23:25:06 »
hyvältä näyttää O0

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa Makru

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 599
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #91 : 09.11.2012, 14:13:37 »
Komiaa  S*
Volvo 855 T5 -95
Volvo 744 T5  Holset & Eaton -86
Volvo 745 -86

Poissa Leksi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 45
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #92 : 09.11.2012, 15:23:14 »
Ehkä hienoimpia volvon värejä  :pomo:
V70 classic -07

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #93 : 10.11.2012, 20:34:39 »
Nyt alkaa viimeisetkin osat olla volvossa kiinni, maalaus onnistui lähes nappiin, yksi valuma kuskin ovessa ovilistan alapuolella, joka on lähes huomaamaton kun on listan alapuolella, ja toinen kuskin puolella takaluukun kyljessä olevassa pokkauksessa, tosin sekin hankala huomata.

Tuulilasi vaihdettiin eilen, volvo original tavaraa tottakai, ollut yli 2v kaverin maalaamon nurkassa pölyttymässä, ja uudet listat kans. Ovenkynnyksiinkin tuli VOLVO koristelistat, jotka olleet odottamassa asennusta ainakin 3v.

Vain muutama pieni roska tuli pintaan, eli kiillotus ja viimeistelytarvekin minimaalinen. Jos haluaisi olla ihan pilkunviilaaja, ja uuden auton maalipinnan vaatii, ni ottaisin ne veke vielä pistekiillotuskoneella, eli sellanen 3cm halkaisijaltaan oleva. Saa nähdä jaksaisko maanantaina tai huomen.

Nyt seuraavaks käyn vetämässä öljyt koteloihin, ja sisälokarit kiinni, ja yritän pari kuvaa heittää tänne valmiista työstä.

Seuraavaks sit tekniikan kimppuun, viritystä joko vaparina tai ahdettuna ja ilmajousitusta odotettavissa, ehkä myös tietokone löytää itsensä takaisin tähän harrastepeliin.

Kyllä vetää suupielet hymyyn. Passeli isänpäivälahja tällainen, hänelle joka katselee taivaan reunalta alaspäin mun tekosia.

Seuraavaksi isketään sit kynnet painemobiilin ja veneprojektien kimppuun, turbovinokoneita luvassa monikossa. :)
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4112
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #94 : 10.11.2012, 20:41:22 »
Nyt alkaa viimeisetkin osat olla volvossa kiinni, maalaus onnistui lähes nappiin, yksi valuma kuskin ovessa ovilistan alapuolella, joka on lähes huomaamaton kun on listan alapuolella, ja toinen kuskin puolella takaluukun kyljessä olevassa pokkauksessa, tosin sekin hankala huomata.

Tuulilasi vaihdettiin eilen, volvo original tavaraa tottakai, ollut yli 2v kaverin maalaamon nurkassa pölyttymässä, ja uudet listat kans. Ovenkynnyksiinkin tuli VOLVO koristelistat, jotka olleet odottamassa asennusta ainakin 3v.

Vain muutama pieni roska tuli pintaan, eli kiillotus ja viimeistelytarvekin minimaalinen. Jos haluaisi olla ihan pilkunviilaaja, ja uuden auton maalipinnan vaatii, ni ottaisin ne veke vielä pistekiillotuskoneella, eli sellanen 3cm halkaisijaltaan oleva. Saa nähdä jaksaisko maanantaina tai huomen.

Nyt seuraavaks käyn vetämässä öljyt koteloihin, ja sisälokarit kiinni, ja yritän pari kuvaa heittää tänne valmiista työstä.

Seuraavaks sit tekniikan kimppuun, viritystä joko vaparina tai ahdettuna ja ilmajousitusta odotettavissa, ehkä myös tietokone löytää itsensä takaisin tähän harrastepeliin.

Kyllä vetää suupielet hymyyn. Passeli isänpäivälahja tällainen, hänelle joka katselee taivaan reunalta alaspäin mun tekosia.

Seuraavaksi isketään sit kynnet painemobiilin ja veneprojektien kimppuun, turbovinokoneita luvassa monikossa. :)
Mikäs sulla on nykyään käyttiksenä kun kehaisit että tämä on harrastepeli?

Poissa Rudi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • Kesällä 740 ja TT600R
    • www.theyoungers.fi
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #95 : 10.11.2012, 22:29:38 »
Jos haluaisi olla ihan pilkunviilaaja, ja uuden auton maalipinnan vaatii,

Onko muuten kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että monessa uudessa autossa on muuten aika luokaton maalipinta. Siis jos verrataan semmoiseen kunnolla käsin maalattuun ja lakattuun hienosti peilaavaan pintaan?

"Ei taidolla vaan tuurilla..."

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #96 : 10.11.2012, 22:41:30 »
Onko muuten kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että monessa uudessa autossa on muuten aika luokaton maalipinta. Siis jos verrataan semmoiseen kunnolla käsin maalattuun ja lakattuun hienosti peilaavaan pintaan?
Juu, esim italialaispakuissa, Fiat Ducato, Citroën Jumper, Peugeot Boxer on maalipinta aika naurettava, maalamolla saavat oikeasti tehdä töitä että saadaan esim. ovi maalattua yhtä huonosti kun tehtaalla.

Nyt on auto tervattu öljyllä kokonaan alustasta, en raaskinut ulkokuvia ottaa tänää illalla enää, kattoo jos huomen sais hienot luontokuvat.  :)







« Viimeksi muokattu: 10.11.2012, 23:37:23 kirjoittanut sjs »
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #97 : 10.11.2012, 22:45:15 »
Pakko se on kommentoida kun on niin komeen näkönen auto ;)


Kävi vissiin pikku fiba kun on kolme kertaa sama kuva? ???
No kun halvalla sai.

Poissa 460GLE

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1135
  • Boxy is sexy!
    • 200/700/900-s osia myytävänä
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #98 : 10.11.2012, 23:23:49 »
Hienon näköstä jälkeä, onnittelut!  :pomo:
Mikäs tuo värisävy muuten on?
Pihassa: , XC70 2.5T AWD -06, S90 3.0 -98, V70 2.4 Classic -00, S70 2.4 -99 + kesäpirssit 242 TIC -84 & Camaro Z28 -91

Ex-Volvot: 460 GLE -91, 850 GLT 2.5 20V -94, 460 2.0 GL -93, V70 TDI -99, 240 2.3i -90, V70 2.4 -01, 960 16v turbo -91, V70 2.5 20v -97

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #99 : 10.11.2012, 23:43:46 »
Näköjään meni jostain syystä kuvanumerot sekasin. Nyt on korjattu fiba.

Väri on 417 royal nautic blue pearl. Väri on orkkis ja mieleinen, ja sopii tähän kun nyrkki silmään, yksi syy aikanaan ostoonkin.  :)

Käyttöautona on hitlertehtaan A8L W12, kun sai samaan hintaan kun S80 V8 malleja samanikäisenä, niin ei voinut vastustaa kiusausta. :)
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #100 : 16.11.2012, 13:25:27 »
Juu, esim italialaispakuissa, Fiat Ducato, Citroën Jumper, Peugeot Boxer on maalipinta aika naurettava, maalamolla saavat oikeasti tehdä töitä että saadaan esim. ovi maalattua yhtä huonosti kun tehtaalla.

Nyt on auto tervattu öljyllä kokonaan alustasta, en raaskinut ulkokuvia ottaa tänää illalla enää, kattoo jos huomen sais hienot luontokuvat.  :)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)
eikö ole menny ovipahvin nahkat eders ruttuun?? itellä on 965 vm 96 ajettu 196tkm ja etuovien nahkat rutussa, pitäis ottaa ja kiriä takas sileäksi....
LH&ostrich

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #101 : 16.11.2012, 22:58:40 »
Tummennukset takana, ja vältelty auringonpaahdetta, ni ei oo pahemmin kurtussa, tosin on vasemmassa takaovessa pientä ryppyä, mutta oikenevat, kunhan jokuilta jaksan värkätä. Nyt auto levännyt viikon hallissa veneiden kanssa, ja seuraavaksi sinne pääsee varmaan painemobiili® kaveriksi. :)
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Jule

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • 264GLE + 245GL + B10M
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #102 : 06.01.2013, 15:21:56 »
Juu, esim italialaispakuissa, Fiat Ducato, Citroën Jumper, Peugeot Boxer on maalipinta aika naurettava, maalamolla saavat oikeasti tehdä töitä että saadaan esim. ovi maalattua yhtä huonosti kun tehtaalla.


Noissa nyt on lähinnä tärkeätä se että maalia on paksusti. Sen tasaisuus nyt ole niin tarkkaa..

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #103 : 06.01.2013, 16:32:12 »
Autolle ei tehty mitään, seisonut vaan kesäkumit alla pari kuukautta hallissa painemobiilin ja veneiden vieressä. Pitäis hommata inspistä laittaa tietska takas paikalleen ja vahvarit, ja hommata tietskaan SSD kovo ja asentaa win8. Toi tietskan sempron3000 32bit prossu alkaa kyl oleen vanhaa rautaa, sekin tekis mieli päivittää 4core prossuks, ja vähän tehokkaammat muut osat. Näyttö, virtalähde, vahvarit, kajarit jne kelpaa hyvin rokin soitteluun. Vois vaik jossain kesän volvomiitissäkin tuolla piipahtaa, kun se on nyt arvolleen asiallisessa kunnossa kaikin puolin. :)

Pitäis vaan tietskan kans päättää, laittaisko kannettavan tietskan, JOSSA OLTAVA 7.1 ulostulot äänikortille.... usb kortilla käy tottakai, ja siinä ajettais sit tietskaa akulla kun auto ei käy, VAIKO pöytäkone...

Kannettavia olis vaik muille jakaa kotona, tosin niitäkin pitäis riittää painemobiiliin ja veneeseen, et saadaan sama konsepti sinne. :)

Noissa nyt on lähinnä tärkeätä se että maalia on paksusti. Sen tasaisuus nyt ole niin tarkkaa..
Juu, mutta kun auton uutena ostava asiakas reklamoi huonosta maalipinnasta JOKA ON TEHTAALTA PERÄISIN, ja maahantuojan kunnostamo saa kannettavakseen uudelleenmaalauksen hinnan, koska eivät ole tuohon ja jokaiseen samanlaiseen yhtä surkeastimaalattuun autoon pistäneet vikahavaintoa huonosta maalipinnasta. Ni eihän tuo oikein nyt ole... :)
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7974
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: S90 Executive 1998 käyttöauto
« Vastaus #104 : 06.01.2013, 19:03:03 »
Onko tuossa tietsikassa pakko olla Windows käyttis. Jollekin muulle käyttikselle piisaa hiukan heikompikin rauta.

 

Proturbo  Autodiagnoosi