Eka ralli ajettu, tavoitteena oli näin alkuun maaliin pääsy ja siinä onnistuttiin!
Pieniä tapahtumiakin oli. EK1 meni autoon tutustuessa ja alussa lakkasi kytkin irroittamasta ja kakkonenkin tultiin niinkuin Sisulla ainaan kytkintä pari kertaa polkien. Ajolinjat olivat välillä vähintään erikoisia siitä johtuen, kun pykälät oli vähän hakusassa. Huollossa homma korjaantui ja tunnelma oli kaikin puolin rentoa -> Oikeaa harrastamista. Kolmosella vilkunviiksi innostui vasemmalle kääntymisestä ja yksi yleisöpaikka meni vähän pitkäksi ja jouduttiin peruuttelemaan. Jälkitarkastukseenkin päästiin, jossa tarkastettiin venttiilikoneisto ja lohkon numero.
Sijoitus oli luokassa ensimmäinen ei-palkittu. Kaiken kaikkiaan todella mukava päivä. Alustan toimivuus vakiojousilla ja polttoaineen kulutus olivat myös positiivisia yllätyksiä.
Kiitokset huoltoporukalle mukavasta päivästä ja kuluneesta viikosta. Oli mukava tulla tiistaina kotiin ja huomata että vanha kytkin oli jo irti.
Kiitokset myös kaikille yhteistyökumppaneille jotka auttavat harrastuksessa.
Tiheämpiä välityksiä täytyypi tutkia. Luokkarissa on kaksi perävaihtoehtoa ja toiset vaihteiston välitykset. Nyt on todella suuret vaihdevälit eikä loikkariakaan tarvitse kuin siirtymillä. M45:kin olisi luokiteltu ja sillä voisi vähän puottaa painoa. Suunnitellaan, jos vaikka tuolta pihan periltä sattuisi osia löytymään?
Seuraava kisa riippuu budjetista, mutta onneksi kartturi on innokas hoitamaan asioita. Tarkoitus ainakin joku Keski-Suomen sprint ajaa jos ei muuta. Lisäksi jääratapäivät kiinnostaisivat.
Tästä on hyvä lähteä parantamaan.