0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kysytäänpä näin päin: saako tuon Eibachin Pro-kitin muutoskatsastettua V70 2.5T vuosimallia 2004 varmasti?
Katsastukseen esitettävässä suuntauspaperissa pitää kaikkien arvojen olla ns. vihreällä. Eli camber pitää olla rajoissaan, muuten ei mene läpi.
Onko tuosta kokemusta? Takapään muuterit niin rapeita, etteivät alkaneet avaamaan, koska pelkäsivät katkeavan. Ilmoittivat, että pieni heitto raja-arvoihin takana, ei haittaa Näyttäisi camber 1.42 (punaisella), 1.30 raja-arvo... Kannattaako edes yrittää leimata?
jeps, löytyy siniseltä : 2x säätöruuvi ja puslat = 70€. Pystyy elämään tämän kanssa Mitens vaihto: onnistuuko "pihamaalla" vai kannattaako suosiolla viedä pajalle? Siis onnistuuko tarvittaessa rälläkällä vai ahdas ja vaatii jotain kikkoja? Sorry, tyhmät kysymykset, mutta en ole vielä käynyt auton alla varmistamassa paikkoja -hiton kylmä
Olipahan v......nen operaatio saada tukivarsi takas oikeelle paikalle, että pultti otti jengoille
Olikos kellään v70 alla tätä j specin halppis coilia? http://www.l-m-r.se/p/volvo/v70n-s60/vaghallning-303/coiloverkit-coilovers-volvo-v70n-s60-s80.htmlLeima kuukauden päästä ja tarkoitus oli tiputtaa lähemmäksi maata leiman jälkeen.kesä/talvi pyörät 17tuumaisina ja ei ole tarkoitus isompia pyöriä ostella mutta alustaa tekisi puottaa reippaasti alemmaksi kesällä ja tarvittaessa talvella nostaa ylöspäin.alustan kaveriksi olisi tulossa joko uudet tukivarret,alapalloilla tai vanhoihin tukivarsiin uretaanipuslat.apurunkoon ja "poikkitukeen" tulossa uretaani palat/puslat. Tiedetään että bc racing alusta olisi tähän hyvä mutta köyhällä ei ole varaa heittää tonnia alustaan.
Ei ole EU-tyyppihyväksytty sarja...