Irrota yläpuolelta: kiertojäykkäri, turbon lämpösuojat, turbon imuletku, moottorin alta tuleva ahtoputki lohkon etupuolelta letkusta
Tue auton etupää roikkumaan ilmassa.
Irrota alapuolelta: oikea pyörä, alapallonivel, vetoakselin napapultti, vetoakselin tukilaakerin kansi, vetoakseli, ahtoputki turbolta ja kiinnikeruuvit (2kpl), kulmavaihteen värinäpalikka (jos on), pakoputken lohkon tukirauta, kardaanin pultit, kulmavaihteen kehäpultit 5kpl.
Nyt kulmavaihde tulee vetämällä laatikosta irti.
Kulmavaihteen alle jäävä pohjapanssarin kiinnitysruuvin korvakko väännetään alaspäin tai katkaistaan, näin kulmavaihde mahtuu pyörähtämään pois ilma öljypohjan lämmönvaihtimen irrotusta.
Samalla tulee tarkistettua booriholkin kunto, kulmavaihteen boorien kunto, kulmavaihteen öljyt, stefojen kunto
Kulmavaihteen ylimmäinen kehäpultti on vaikeassa paikassa, hylsän voi asettaa pultinkantaan yläpuolelta ja pitkän jatkovarren nivelellä saa siihen kiinni turbon alapuolelta.