Autoracing  KL-varaosat

Volvo 240 D24Tic -katsastettu 14.4.2014- MYYTY

  • 391 Vastauksia
  • 132887 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #255 : 19.08.2012, 14:25:13 »
Eilen tuli tipautettua perussyöttöä 3/4 kierrosta ja säädettyä tyhjäkäynti ja rajotinruuvin oikeisiin kohtiin..vielä vois vähä tyhjäkäyntiä nostaa.. Vaihdoin omatekosen karan, jossa se syvin kohta on sen 7mm. Vetoja on kyllä kivasti! :) Mutta vielä ku jaksais syksyn mittaan tuon rajapaineventtiilin asentaa hukkaportin "hiipimistä" vähentämään..on seki pitäny jo monesti laittaa, muttei oo saanu aikaseks. Sais sitte vielä nuo ahdot nousemaan hiukka nopeemmin. :)

Mustaa pöläyttää paikallaan polkastaessa sillee sopivasti..ei mitää sankkaa..mutta heti ku lähtee vedättään ja varsinki ku ahdonalainen tulee mukaan niin.. :) Pitää vielä käydä tänää ajelemassa hiukan Volvolla ku joutuu viimeistää huomena laittaa seisontaan..  :-\ ei oo järkee pitää ku tulee ehkä 1 tai 2 kertaa kuussa käytyä täälä päin, + sitte joitakin lomaviikkoja (joulut yms.).. Mutta pikku hilijaa rojektia ois tarkotus jatkaa..eilen ku yön pimeinä tunteina tuli ajeltua kotia niin, ajattelin jos koittais kyhätä vaikka xenonit tuohon värkkiin.. :) pitäs varmaan vaan ostaa uudet umpiot..
Katotaan mihin opiskelijabudjetti riittää syksyn/talven mittaan, mutta kaikki "ylimääränen" autoon ehdottomasti!  ::) Saattaa tässä ens kevääseen mennä, ennen ku tän voi tonne showroomin puolelle siirtää..
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa SanttuM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 196
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #256 : 31.08.2012, 11:32:34 »
Paljonko kaveris velotti nestepään vaihdosta?
Perseaukiselle kaikki on kallista
Volvo 245 D24Tic -82 Paku
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9499.0

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #257 : 31.08.2012, 14:55:39 »
Paljonko kaveris velotti nestepään vaihdosta?

340€ (sis. tiivistesarjan + ym. pientä) + oma nestepää (kinuski). En oo varma vaihtoko se jtn muitaki osia, ku vein sille yhen puoliks puretun varaosapumpun samalla et saa ottaa sieltä osaa jos tarttee ja on ehjiä. Kyl se puhu et se jtn muutaki vaihto, en nyt muista enää mitä. Pumppuhan oli itessäänki aika hyvä jo ku ostin sen täältä foorumilta semmosesta purkuautosta, mistä oli kanki antautunu. Se oli ajettu vissiin vaan 260tkm.

Oon just nytte matkalla taas kotipuoleen, niin pitää koittaa jaksaa vähä askarrella ton autonki kans. Ainaki vois laitella noita mittareita ja sit ehkä vähä stereopuolta.
Aattelin koulussa tehdä tohon uuden pakosarjan sit täs loppu syksystä jos se vaan passaa. Jos NC-jyrsimellä tekis sellasen yhtenäisen laipan niin tulis paree. Sitte vielä suunnitella se hyvin virtaavaksi niin saa pakopaineet ja virtaukset kohilleen. :)

Alkaa himottaa tuo lukkoperäki pikkuhiljaa.. :P katotaan nytte jos sais jostain siihenki asti rahaa riittään.. :/
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa 855R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #258 : 06.09.2012, 23:43:10 »
Perään laitat vanhan kunnon, kunnon vanhan liiton kemppiliimaa niin on hyvä ja pitävä lukkoperä! :D
Volvo 740 D24T ja Toyota Soarer 2.5GTT

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #259 : 07.09.2012, 11:16:30 »
Perään laitat vanhan kunnon, kunnon vanhan liiton kemppiliimaa niin on hyvä ja pitävä lukkoperä! :D

Eikös niillä ole tapana ääntää, jos on huonosti tehty?

Kaverin Ladassa oli joku askarrellut Kemppilukon, niin huusi niin jumalattomasti veto päällä... piti kuiteski.   :)

Poissa InlineFour

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1324
  • Toiset käy töissä, toiset käy kotona
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #260 : 07.09.2012, 11:23:19 »
No tota jos tekee kemppilukon ni ehkä siinä vaiheessa on jo menty sen verta pitkälle että
pikkuäänet ei pitäis haitata  ;D
Oikeissa autoissa on kolme poljinta;
kaasu, jarru, seisontajarru

Poissa SanttuM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 196
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #261 : 07.09.2012, 11:56:25 »
Missäspäin tää sun autos sijaitsee?
Perseaukiselle kaikki on kallista
Volvo 245 D24Tic -82 Paku
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=9499.0

Poissa 855R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #262 : 07.09.2012, 12:49:00 »
Eikös niillä ole tapana ääntää, jos on huonosti tehty?

Kaverin Ladassa oli joku askarrellut Kemppilukon, niin huusi niin jumalattomasti veto päällä... piti kuiteski.   :)
Ittellä on seiskas tälläkin hetkellä kemppiperä ja ei ole MITÄÄN sivuääniä. Aivan kuin ajelisi normaalilla perällä. Ainoastaan kääntäessä huomaa että on kemppiperä. :D Siinä vaiheessa kun ruvetaan tasauspyörästöö hitsaamaan lukkoon niin olisi hyvä olla rattaiden välissä vaikka iso ruuvimeisseli.
Volvo 740 D24T ja Toyota Soarer 2.5GTT

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #263 : 07.09.2012, 18:09:28 »
Ittellä on seiskas tälläkin hetkellä kemppiperä ja ei ole MITÄÄN sivuääniä. Aivan kuin ajelisi normaalilla perällä. Ainoastaan kääntäessä huomaa että on kemppiperä. :D Siinä vaiheessa kun ruvetaan tasauspyörästöö hitsaamaan lukkoon niin olisi hyvä olla rattaiden välissä vaikka iso ruuvimeisseli.

Jotain tän tapaista yritin sanoa?

Mutta niin kuin kaikki, mitä autoille voi tehdä, voi myös mennä vituiksi. Syitä on noin 4: humala, osaamaton tekijä, huonot työkalut, olosuhteet...  :D

Poissa 855R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #264 : 07.09.2012, 19:57:35 »
Jotain tän tapaista yritin sanoa?

Mutta niin kuin kaikki, mitä autoille voi tehdä, voi myös mennä vituiksi.
Tähän kohtaan tykkää nappi! :D
Volvo 740 D24T ja Toyota Soarer 2.5GTT

Niko_S

  • Vieras
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #265 : 07.09.2012, 22:09:12 »
Tähän kohtaan tykkää nappi! :D

Joku on kerrankin samaa mieltä  O0.

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #266 : 09.09.2012, 22:17:53 »
Perään laitat vanhan kunnon, kunnon vanhan liiton kemppiliimaa niin on hyvä ja pitävä lukkoperä! :D

Ei kyllä mä ihan kitkalukon aattelin hommata.. :)

Missäspäin tää sun autos sijaitsee?

Auto sijaitsee Keski-Pohjanmaalla, Vetelissä. Mutta ite asustan Helsingissä, siks auto onki nytte hetken seisonnassa. Lähinnä kesäauto ja sit ajelen sillä jos on lomia koulusta.
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #267 : 28.09.2012, 20:59:08 »
No niin, jos taas vähä herättelis eloon tätäki rojektia.. Tarkotus ois huomena tuota "lisämittaristoa" laittaa lopulliseen muotoonsa ja ehkä sitä kiekkamittari-probleemaaki vois kattoa. Katotaan mitä ehtii ja jaksaa, sunnuntaina on juhlat tiedossa niin ei viitti iha koko vkl:a hallissa ruuvailla.. :)
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #268 : 28.09.2012, 21:54:25 »
Mulla kuluu muuten kuskin puolen eturengas sisäreunasta raakasti enemmän, korjaantuuko täysin jos vaihdan camberi-kulmaa positiiviseen päin kuskinpuolelta? Camberit on nytte molemmin puolin säädetty puoliväliin. Saattaisko johtua tuo siitä, että ojan puolella on muistaakseni 5-10mm pitempi jousi..(rälläkkäjouset)..?
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Volvo 240 D24 --> D24Tic
« Vastaus #269 : 30.09.2012, 19:34:42 »
Ennemmin veikkaisin aurauksen olevan ketuillaan, eli nyt pyörä harittaa kun kuluu sisäreunastaan. Camberia saa olla reilusti (niin paljon, että ottaa silmään) ennenkuin rupeaa syömään renkaita. Omas volkkaris on ollu puolivuotta camberit pielessä ja ei ole syönyt renkaita mutta puoltaa positiivisemman camberin suuntaan.
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

 

Autoracing  KL-varaosat