Futurez  Kulkukoira

V70 TDi Mk1 2+3 paku

  • 1 Vastauksia
  • 1163 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ata

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 705
  • www.vrcf.fi
V70 TDi Mk1 2+3 paku
« : 01.11.2023, 20:42:41 »
Eli otsikon mukainen pakettiautoksi rekisteröity V70 kunnostukseen tai varaosiksi. Autossa on puolikovat takapenkit, pieni käyttövoimavero, mutta ei rajoitteita käyttöä ajatellen. Näitä ei enää saa tehtyä! Katsastus mennyt 19.9.2023 umpeen. Oli mulla pari vuotta sitten ja teknisesti hyvässä kunnossa, paljon remonttia siihen ehdin tekemään. Ollut pari vuotta maailmalla ja kun kuulin olevan myytävänä, tuli haettua takaisin. Ei ole ollut kovin hyvissä käsissä, haisee koiralta ja ruostetta sekä kilometrejä tullut lisää... Vaihdelaatikko viallinen, ehjä löytyy vierestä itse purkaen. Jonkinlaiset alumiinivanteet alla.

Auton historiasta juttua täällä:
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=110026.0

Hp. 500€, vaihtoa osiin tms. voi myös ehdottaa. (PV, 240, Mk1 V70)
Jyväskylä
YV tai viesti klo16-21 O40-752923I

Poissa ata

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 705
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 TDi Mk1 2+3 paku
« Vastaus #1 : 23.01.2024, 19:17:39 »
Käyty tänään ajamassa parin kilometrin koeajo. Kaikki toimi aluksi, mutta vaihdelaatikko alkoi lämmettyään luistamaan jo 40km/h nopeudessa etenkin kolmosella. Laatikossa on jostain syystä öljyä 5cm yli ylärajan, mutta kirkkaan punaista. Liekö edellinen omistaja lisännyt öljyä oireen vuoksi ja onko ollut oikeaa, ei tiedä. Harmillista... Mulla ois ehjä laatikko, mutta toisessa autossa, eikä aikaa/motivaatiota vaihtaa. Jäänee alkuperäisestä suunnitelmasta (katsastaa ja myydä eteenpäin) poiketen hieman arvokkaammaksi varaosa-autoksi itselle, jos ei joku halua projektia itselleen. Kilometrejä on mittaristossa kunnioitettavat 720tkm. Ilmoituksen voinee poistaa ennen kesää? Olkoon vielä myynnissä jos joku innostuu.

 

Futurez  Kulkukoira