Merikontti tuli tunkattua ilmaan, pyörä pois, sisälokasuoja pois ja poistamaan ruosteita. Sisälokasuojan alta kaikki on onneksi kuin tehtaalta. Helman pääty oli vain
pintaruosteessa ja helma uudistukin täysin hionnalla. Mutta sitten tunkinkorvakon alue olikin jo lähes aika mätä. Tämä paikka ottanut kaiken kiven vastaan. Päädyin
suikkaan koko korvakon mehtään jotta pääsee putsaan ja vaihtaan tarvittavat pellit korvakon altakin. Erikoista kyllä kun tuossa korvakon alueella oli pieniä mätä
reikiä siinä sun täsä, helmojen alaosan peltisauma missä 3 peltiä päällekkäin pistehitsattu ja muutenkin koko auto on täysin ruosteeton
Tuolla auton alla työskennellessä tuntuu että näitä näkymiä on kahtellu ennenkin. Kyllä, korin rakenneratkasut on justiin samanlaiset kuin PV:ssäkin. Just samallailla
lähtee eturunkoaisat auton etulattioiden keskeltä keulaan päin.